רשתות חברתיות

הקדמה הגיע. ואיתה גם הרשתות החברתיות. פיסבוק, גוגל פלוס ויוטיוב הינם מהמובילים ברשימה. אך ישנם עוד רבים וטובים. המשותף לאלו זה ההזדמנות הבלתי רגילה לעסקים לפעול בערוצים אלו ובכך לקדם, ליצור ייחסי ציבור, לגרום לבז ולשווק את עצמם. הרשתות החברתיות הינם ערוצים שמהווים הזדמנות אמיתית להצלחה!

הרחוב חשף את הרומן

28/06/2013, 3:58 pm

הרחוב חשף את הרומן

מרינה מרוסייה רצתה לחפש כתובת דרך תוכנת Yandex Maps התוכנה החלופית של גוגל סטריט ברוסייה, כדי לדעת איך נראה הרחוב, לפתע היא קלטה כי הזוג המחובק בתמונה הוא חבר שלה מזה כ-5 שנים ועוד בחורה שהיא לא מכירה.

מרינה תחילה לא האמינה למראה עיניה, לכן היא החלה לקרב לאט את התמונה עם הסמן עד שראתה כי הוא אכן זהה לחברה שלה.

כשחזר החבר שלה הביתה היא ספרה לו על מה שראתה ואף הראתה לו את ההוכחה והוא הודה במעשה, אך הוא יצא אפילו עוד יותר טיפש כשאמר לה שהוא לא אוהב את המאהבת אלה רק אותה והוא רוצה שהם ימשיכו להיות ביחד.

מרינה לא נשארה אדישה ונפרדה ממנו, לאחר המקרה נודע לה כי הוא בגד בה מספר פעמים.

זהו כוחו של האינטרנט, יום הכל גלוי לנגד העיניים של כולם, אז שגוגל סטריט עוברת ומצלמת את הרחוב הימנעו מלעשות דברים לא שגרתיים ולא תמצאו את עצמכם במבוכה נוראית, לא פעם תפסה עדשת גוגל סטריט אנשים מקיימים יחסים ליד חלון ביתם, כאשר זו בכלל צילמה את הרחוב ואת בתי הרחובות כנהוג בפורמט התוכנה.

בקשר למרינה, כנראה שזו הדרך שהיא הייתה צריכה לתפוס את הבחור לפי הראיון שנתנה לרשת הרוסית. היא חשבה תחילה שאולי היה עדיף לא לגלות את התמונה הזו כלל ולהמשיך כך בחיה, אך זהו קול של שברון מפרידה שדיבר מתוכה וכיום היא אומרת שזה היה צריך לקרות וזה הגורל.

ואשר לכל הבוגדים, דעו לכם שבכל מקום כיום ניתן לדעת על המעשים המגעילים שלכם, גם אם זו תוכנה למציאת רחובות תמימה לכאורה, יום יבוא ומישהו יראה ויזהה שזה אתם, אז ראו הוזהרתם, הרי שלא משחקים עם לב שאוהב אתכם, אז אל תעשו את זה לאוהביכם.

לכן בפעם הבאה שאתם עושים משו ולא משנה מהו בין אם זה טוב (להכין הפתעה למישהו או מישהי שאתם אוהבים) לבין אם זה משו רע (לבגוד, לעשות שטויות או אפילו לעשות דברים מול החלון או בכל מקום אחר) כדאי שתבדקו טוב טוב לפני אם אין איזו מצלמה שמסתובבת באיזור או למעלה ומצלמת כל תנועה או תזוזה.

שיהיה לכם צילום מהנה...


[ קרא עוד... ]


המדריך לסטטוסיונר שרוצה לייקים

24/05/2013, 8:24 pm

המדריך לסטטוסיונר שרוצה לייקים

פייסבוק כיום היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, יש בה מיליוני גולשים מידי יום ומאפשרת כתיבת סטטוסיםסטטוסים הם משפטים קצרים המשקפים את המצב שלכם כרגעכל סטטוס שאתם כותבים נצפה על ידי כל החברים שלכם ויש אפילו אפשרות שחברים של חברים יצפו בו וגם כל הציבורהסטטוס שכתבתם נצפה על ידי כל כך הרבה אך אחוז קטן מהם עושה לכם לייקיםלייקים הם ה"אהבתי" של הסטטוס. הרבה שואלים "מה זה נותן?", בגדול שום דבר רק מראה את הפופלריות שלכם בקרבת הציבורלמה אני אומר פופלריות בציבור? משום שרוב האנשים שמקבלים הרבה לייקים הם הפופלרים, המקובלים והיפיםהוכחה לכך מוצגת שאם תראו בפייסבוק תמונה של דוגמנית עם בגד ים סביר להניח שהתמונה תקבל כמה מאות או אלפי לייקיםלאחר שכבר עימתנו את המצב של בפייסבוק מה עושים אנשים לא פופלריים ולא הכי יפים שכן רוצים להיות פופלרים ולקבל לייקים?מחוץ לפייסבוק אתה לא פופלרי אך אל דאגה בפייסבוק זה נורא פשוט להיות פופלרי ולקבל מאות או אלפי לייקים על סטטוס שלךכדיי לבצע זאת אתה צריך להיות מתוחכם בכל סטטוס שאתה כותב בפייסבוק אתה צריך משפטים לפייסבוק שבסופם יבוא פאנצ'לא בהכרח חייב להיות מצחיק אלא משהו עם מסר או עם כוונה שיגרום לאנשים באמת לאהוב את המשפט שלךאבל כאן מוצגת השאלה אם אתה באמת מספיק מתוחכם כדיי לדאוג שתמיד הסטטוסים לפייסבוק שאתה כותב יהיו מספיק מתוחכמים?לכן נוצר אתר שהוא בעצם מאגר סטטוסים לפייסבוק שבו ניתן לחפש את המשפט המתאים למצב שבו הוא נמצאגם אם אתה לא נמצא במצב כלשהו תוכל להשתמש במאגר סטטוסים לפייסבוק בתור חיפוש אחר בדיחות כי הרי סטטוס הוא בעצם בדיחה קצרהלסיכום אתר מאגר סטטוסים לפייסבוק הוא כלי עזר שימושי למשתמש בפייסבוק ומומלץ בחום לכל גולש בפייסבוק.

Yomer הינו מאגר המכיל סטטוסים לפייסבוק.האתר נוסד בכדיי לספק לגולשים סטטוסים לפייסבוק לכל סיטואציה. באופן שוטף ויום יומי נוספים עוד ועוד סטטוסים חדשים לאתר.כל סטטוס באתר מחולק לקטגוריות: כגון: סטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים על החיים וכדומה.הקטגוריות נועדו כדיי למקד את החיפוש של הסטטוסים שאתם מחפשים.כל גולש באתר יכול להעתיק את הסטטוס שהוא הכי אוהב ולפרסם אותו על ציר הזמן בפייסבוק שלו.


[ קרא עוד... ]


מה זה שיווק בפייסבוק?

17/02/2013, 6:16 pm

מה זה שיווק בפייסבוק?

 

סוד הפיצוח של שיווק בפייסבוק עומד היום בבסיס הפעילות השיווקית של כל חברה, ארגון או עסק. הרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם הפכה למטרתם של המפרסמים והמשווקים בזכות דרכי האינטראקציה החברתית שהיא מאפשרת ויעילות הפרסום והשיווק שלה שהוכחו כבר בסקרים לא מעטים. מכיוון שפייסבוק היא לא רק רשת חברתית, אלא גם פלטפורמה שמאפשרת לפתח אפליקציות, לחבר אליה אתרים ולבנות דפים מקצועיים לעסק, כוח השיווק שלה הוא חסר גבולות.

 

ממה מורכב שיווק בפייסבוק

את חוקי המשחק הברורים אודות שיווק בפייסבוק קשה לגבש, מכיוון שהפלטפורמה של פייסבוק מתעדכנת מדי כמה חודשים ומצריכה להתאים ולשנות את הדפים העסקיים בהתאם, דבר אחד ברור לכולם, שיווק בפייסבוק הוא בעל כוח תדמיתי רב. שירות של ניהול דפי פייסבוק על ידי חברה חיצונית דרוש לעסקים על מנת להפיק מדף פייסבוק עסקי שלהם את מרב הפוטנציאל ולהפכו לכלי שיווקי מצליח. ניצול הפיצ'רים השונים, ניהול דיאלוגים שוטפים עם האוהדים של דפי הפייסבוק נכללים בתוך ההגדרה של שיווק בפייסבוק. במילים אחרות, מי שמנהל את הדפים העסקיים בפייסבוק, צריך להיות שם ולהישאר תמיד עם יד על הדופק.

 

כיצד עושים את זה נכון

על מנת לנצל במלואו את הפוטנציאל של שיווק בפייסבוק, יש ליצור תכנים חדשים מקוריים ומעניינים על מנת לשדר חיות, דינאמיות ועדכנות. מכיוון שאחד היעדים של שיווק בפייסבוק הוא יצירת קהל אוהדים שירוכזו בתוך קבוצת המעריצים של העמוד, חשוב ליצור עבורם עניין באמצעות חדשות ועדכונים על הפעילות של העסק. על התכנים השיווקיים לדבר בשפה הנכונה ולהיות שוטפים עד כמה שאפשר על מנת להתאים למסגרת שבה הם מועברים (הרשת החברתית) ולצפיות קהל המעריצים שהמקום הזה מייצר.

 

יתרונות של שיווק בפייסבוק

פייסבוק יכול למנף את העסק ולגרום לו לפריצת דרך שיווקית, פייסבוק מאפשר להגיע לקהלים גדולים יותר ולנצל אפשרויות פרסום זולות בהרבה מאלה שמציעים אמצעי תקשורת המוניים. פייסבוק מאפשר להעביר את הסיפור של העסק בצורה מושכת וליצור תדמית התואמת את סוג הפעילות העסקית. הכלים היצירתיים והפיצ'רים הטכנולוגיים יוצרים בפייסבוק את הפלטפורמה המתאימה ביותר לשיווק איכותי, דינאמי ועכשווי. 


[ קרא עוד... ]


שיווק במדיה החברתית, כך תעשה זאת!

12/02/2013, 3:45 pm

שיווק במדיה החברתית, כך תעשה זאת!

 

בעידן בו כל פעולה ולו הפשוטה ביותר, כל המידע, משחקים, האזנה למוסיקה, צפייה בסרטים נעשה דרך רשת האינטרנט. כל נושא השיווק והפרסום תופס תאוצה אדירה. בדרך זו ניתן להגיע אל אלפים, ואף מאות אלפים של אנשים או צרכנים פוטנציאליים בצורה מקוונת. ניתן כמובן ליצור דפי פייסבוק פרטיים מהם ניתן לשווק, או דפי פייסבוק מסחריים על מנת להציג את המוצר או השירות שלך.

 

רשתות חברתיות

מכרי הזהב של משווקים ומפרסמים רבים הינם ברשתות החברתיות. ניתן לראות כי שיווק בפייסבוק לדוגמא פונה ברגע נתון לקהל רחב ונרחב של גולשים וגולשות. כל אחד ואחת יכול ליצוק שיווק ולפרסם את מרכולתו. כל עוד אין בשיווק פגיעה או הטרדה ניתן לייצר יחסי ציבור בעלות מזערית ועם תפוצה אינסופית כמעט.

 

פייסבוק – מי זוכר מה היה לפניו?

נראה כי מרגע שפייסבוק נכנס לתודעה הציבורית, קשה לחשוב מה היה לפני כן. ניתן להכיר אנשים חדשים, קהילות, חברויות, מוצרים ועוד. היתרון העצום הטמון בצורת שיווק בפייסבוק הוא לטובת שני הצדדים. מצד הלקוחות – אין צורך לשלם תמורת הצטרפות לדף חברים, והמוצרים מוצגים בצורה ברורה, ואף מומחשת בתצלומים. מצד המפרסמים יכולים להציע הצעות שיווק מוצרים כגון תחרויות, טיפים וכיו"ב ובכך למשוך עוד לקוחות גולשי פייסבוק.

 

עולם חדש ומופלא

הפשטות והקלות בה ניתן לשווק בעזרת הפייסבוק מכשירה את הקרקע הן לעסקים קטנים כגדולים. ללא צורך בהוצאות גבוהות לטובת פרסומות, תשדירי רדיו או זמן שידור בטלוויזיה. יתרון נוסף בתפוצת הפייסבוק הינה האוניברסאליות של הכלי המופלא הזה. אין צורך להתמקד רק בקהל לקוחות בארץ, אלא ניתן לכוון לשוק כלל עולמי ולשיווק חוצה גבולות.

 

האפשרות גם לצרף גולשים בעזרת גולשים אחרים לדפי שיווק בפייסבוק מאפשרת פרסום בדרך "פה לאוזן" בצורה מקוונת.

 

המדריך למשווק

בעזרת פעולת הרשמה פשוטה ניתן להיות חבר ממערכת גלובאלית בשם פייסבוק. נכון להיום ההרשמה חינם. למי מאלו הרוצים ליצור פרסומת או כל מידע שיווקי ומכירתי ניתן בעלות מינימאלית לרכוש את הזכות לפרסם את מרכולותיך. שיווק באמצעות פתיחת דף עסקי בפייסבוק מוכיח עצמו כל פעם מחדש, וכאשר לומדים להכיר את כלי הפייסבוק ואת האפשרויות הגלומות בו – לא מובן מדוע לא חשבו על פייסבוק לפני כן.

 

 

 

 

 


[ קרא עוד... ]


כמה דברים שלא ידעתם על פייסבוק

06/12/2012, 9:15 pm

כמה דברים שלא ידעתם על פייסבוק

 

אז קודם כל, מהו הפייסבוק?

הפייסבוק אינו חידוש גדול כל כך אלא חלק מתופעה גדולה יותר של "רשתות חברתית". רשתות חברתית הוקמו במטרה לספק מקום של קהילות אנשים בעלי תחומים מסויימים. המיוחד בפייסבוק הוא שהוא תפס בצורה שלא תיאמן ובקצב מדהים בניגוד לרוב מהרשתות החברתיות. הפייסבוק מאפשר שיתוף של קבצים: תמונות, מידע, תמונות וקבצי וידאו בין אנשים המכירים זה את זה ובין קבוצות בעלות מכנה משותף. הרעיון עובד על "חברות": אתה חבר של מי שאתה רוצה, ובאיזו קבוצה שאתה רוצה, ברגע שאתה נעשה "חבר" אתה יכול לקבל נתונים ממישהו אחר וכן הלאה. אם נתרגם לעברית את שם השירות אז שמו יהיה: "ספר הפנים" או "ספר הפרצופים" מכיון שהוא מציג את האנשים ומידע עליהם.את הפייסבוק הקים אדם שקוראים לו "מארק צוקרברג" (כן, עוד יהודי) עוד כשהיה סטודנט באוניברסיטה. כיום, הוא נחשב למליארדר הצעיר ביותר.

 

המשך דרכו של הפייסבוקכאשר הפייסבוק התחיל לתפוס תאוצה, הוא הפך להיות מצע לסלבריטאים, פוליטקאים, שחקנים וכל אדם שרוצה להתפרסם ולשווק עצמו. כל אדם הרוצה לשווק את העסק שלו, השירות שהוא נותן וכו', פותח קבוצה שבה הוא מדווח על עדכונים חדשים, מבצעים, תחרויות ועוד.

 

כמה עובדות מעניינות על הפייסבוק:

"פייסבוק" הגיע למקום השביעי בפופלריות ברשת האינטרנט עם 350 מיליון משתמשים רשומים, בכל יום נוצרים כ- 250,000 חשבונות חדשים, בחודש נצפים כ-65 מליארד דפים, ונעשים כ- 500 מליון חיפושים, מדי יום מועלים לפייסבוק כ- 14 מליון תמונות חדשות ובסה"כ יש בו כ-2 מליארד תמונות. לפני כשלוש שנים מייקרוספט רכשה 1.6% ממניות חברת "פייסבוק" בסכום של 246 מליון דולרים (מה שיכול לשקף ערך כולל של 15 מליארד דולרים). בארה"ב ישנם יותר אנשים שמתמשים בפייסבוק מאשר בגוגל, בישראל הפייסבוק הוא במקום השלישי בפופלריות (אחרי המקום  הראשון: "גוגל" וצמוד למקום השני: "וואלה") עם 2 ורבע מליון גולשים בשבוע. פייסבוק מדורג כגורם להתמכרות מדרגה 5 ע"פ ארגון הבריאות ההולנדי. [האינטרנט מדורג בדרגה 3].

כאמור הפייסבוק הוא אחד מגורמי ההתמכרות הגדולים ביותר בעולם , הרבה מהאנשים שהתמכרו מוצאים את עצמם שעות מול המחשב מעדכנים את דף הפייסבוק שלהם, כמו כן ישנם אנשים המנצלים את הפייסבוק להעלות את ערכם החברתי, אנשים אלו מעלים סטטוסים לפייסבוק , סטטוסים יפים ועוד.. 

פרסום בפייסבוק: ניתן לפרסם אתרים בפייסבוק , המחיר תלוי בקטגורית האתר, בתוכנו, ובקהל היעד, כאשר מגדירים את הפרטים הרצויים האלגורטים של פייסבוק יחשב כמה יעלה הפרסום. אתר לדוגמא: האתר funnymenz מדבר על סטטוסים מצחיקים , קהל היעד שלו הוא נוער וילדים , בטווח גילאים 18~8. לאחר הזנת פרטים אלו, יחשב האלגורטים של פייסבוק כמה יעלה לפרסם אתר זה בפייסבוק ויביא את התוצאות. לאחר מכן יש להזין פרטים אישיים ולאשר.

 


[ קרא עוד... ]


הפייסבוק נגד גוגל +

23/07/2012, 12:42 am

הפייסבוק נגד גוגל +

 

מאמרים רבים המתארים את התחרות בין 2 הרשתות החברתיות הגדולות בעולם פורסמו בזמן האחרון.

אם בתקופה האחרונה אתם שומעים יותר ויותר חברים שממליצים לכם לנטוש את פייסבוק לטובת גוגל +, אין צורך לאשפז אותם. מסתמן כי לאחר תקופה ארוכה בה שלטה פייסבוק ביד רמה במרחב החברתי, קהל הגולשים האמריקני מתחיל לחבב יותר ויותר את גוגל פלוס. אז מה בדיוק קרה שם?

הנאה הרשת החברתית בעינייך?

לחלק נרחב מהמשתמשים נדמה כי לא קיימת תחרות אמיתית בין פייסבוק לגוגל פלוס. בעוד שהראשונה מונה למעלה מ-900 מיליון משתמשים, זמינה לציבור הרחב כ-6 שנים (מאז שנפתחה ההרשמה לכלל המשתמשים ב-2006) ומוטמעת במגוון רחב של אתרים ושירותים באינטרנט, גוגל פלוס הושקה לפני כשנה ומכילה 'בסך הכל' כ-250 מיליון משתמשים.

אך כעת, במסגרת סקר שערך אינדקס שביעות הרצון האמריקאי (ACSI) בו בדק את שביעות הרצון של כ-70,000 משתמשים בארצות הברית, מסתמן כי הם דווקא מעדיפים את גוגל פלוס על פני שלל הרשתות החברתיות הקיימות בשוק, אפילו על פייסבוק.

בסקר שערכה, הציגה ACSI כי גוגל פלוס חולקת את המקום הראשון ביחד עם וויקיפדיה, כאשר שתיהן השיגו ניקוד של 78 אחוזים המעיד על שביעות הרצון של משתמשיהן. זוהי השנה השניה ברציפות בה וויקיפדיה שומרת על אחוז זה, כאשר שאר הרשתות החברתיות שהשתתפו בסקר חוו ירידה באחוזים.

המשתמשים אמרו את דברם

בעוד שגוגל פלוס שומרת על מקום טוב בראש הטבלה, פייסבוק לא רק מדשדשת מאחור עם ציון של 61 אחוזים, אלא מדובר בירידה משמעותית לאחר שבשנה שעברה עמדה על 66 אחוזים. ACSI מוסיפה כי פייסבוק שברה את שיא הציון הנמוך בקטגוריית המדיה החברתית ונמצאת בחמישיה התחתונה של החברות שנמדדו במסגרת הסקר, ביחד עם לינקדאין בעלת ניקוד של 63 אחוזים ועם טוויטר, בעלת ניקוד של 64 אחוזים.

על פי ממצאי הסקר, הירידה המשמעותית מגיעה בעיקר בעקבות חששותיהם של המשתמשים לחדירה לפרטיותם, העובדה שפייסבוק מוסיפה יותר ויותר מודעות ופרסומות לרשת החברתית שלה וכמובן – השינויים המשמעותיים שמציגה לממשק, כאשר השינוי האחרון שהציגה, הטיימליין, לא התקבל בברכה מצד המשתמשים.

בעוד שאין ספק כי הרבה יותר קל לספק כמות קטנה של משתמשים, לגוגל פלוס יש יתרון משמעותי על פני מתחרותיה – אין לה צורך להפיק רווחים מהרשת החברתית שלה, כך שאינה צריכה להטמיע פרסומות או מודעות כלל. אז בפעם הבאה שאתם פותחים את דפדפן האינטרנט שלכם בכדי להראות את מעורבותכם בחברה בעזרת העלאת משפטים יפים וסטטוסים לפייסבוק, האם עדיין תגלשו קודם כל לפייסבוק, או שתעדיפו להעניק לגוגל פלוס הזדמנות נוספת?

 


[ קרא עוד... ]


יוטיוב - ככה אפשר להוריד מוזיקה מהמאגר האדיר הזה

04/12/2011, 2:46 pm

יוטיוב - ככה אפשר להוריד מוזיקה מהמאגר האדיר הזה

אם אתם בעניינים בתקופה האחרונה, אין סיכוי שלא שמעתם על יוטיוב (Youtube), אתר שיתוף הסרטונים הכי גדול בעולם ובנוסף גם אחד ממנועי החיפוש הכי פופולאריים בעולם כולו. ככל הנראה שגם יצא לכם לצפות בכמה קליפים שאתם הכי אוהבים, לראות תקדימונים של סרטים חדשים ואף לראות חתול המנגן על גיטרה או משהו דומה. יוטיוב - מספר פרטים מעניינים נכון לעכשיו יוטיוב הינו מנוע חיפוש הכי גדול אחרי גוגל. יוטיוב שירים הוא הזירה בה צופים בהכי הרבה סרטונים למיניהם - כמיליארד צפיות מדי יום - בעצם יותר מכל ערוץ טלוויזיה סטנדרטי. יוטיוב נרכשו על ידי גוגל שנה לאחר ייסודו והיום אפשר למצוא בו מליוני אנשים רשומים שמעלים אלפי סרטונים ללא הפסקה. עשירית מהגולשים בעולם נמצאים ביוטיוב. יוטיוב התחילו את דרכם בשיווק תוכנית שותפים, קרי מעניק לכל מיני רשתות ומשתמשים שמייצרים את הסרטים לקבל חלק מהרווחים. בארץ למשל, חברות תוכן שונות כמו חברת הוט, חברת קשת, ערוצי חדשות וספורט - הפכו גם הן לשותפות עסקיות של האתר יוטיוב. יוטיוב שואבת מחברות אלו סרטוני תוכן שונים ועל בסיס מס' הצופים והפרסומות הנצפות - מתחלקות ברווחים. האם אתם יודעים שניתן גם להוריד שירים וסרטונים מיוטיוב, ישר למחשב שלכם? בעצם, זה פשוט מאד וגם אתם יכולים, לדוגמא, להוריד את הקליפים האהובים עליכם לפורמט mp3 ולהגדיר שיהיו צלצולים בפלאפון. נשמע מעולה, לא? הורדת שירים מיוטיוב היא בתכלס משהו נורא מתבקש מהסיבה שאכן מדובר בבסיס נתונים אדיר של מדיה ושירים וניתן למצוא כמעט כל אמן בעולם, אפילו מהנדירים ביותר, כדאי לכם לנסות! אם כך, לא מפתיע שקיימות מספר שיטות להורדת שירם מהאתר יוטיוב. חלק משיטות אלו מפנות לאתרים מפוקפקים שיש בהם וירוסים ושאר צרות, וחלקן פשוט מקשרות לאתרים חשודים או שפשוט כבר לא עובדות. בשביל לפשט את הפרוצדורה עבורכם יצרתי מעין נחמד וידידותי שילמד אתכם ממש בקלות איך אפשר להוריד למחשב את השירים/סרטונים הכי אהובים עליכם מהאתר יוטיוב ישירות אל המחשב. עם 0 מאמץ מצידכם. מה שהכי סבבה בכל הדבר הזה שזה מאוד פשוט. בעזרת הורדת שירים מיוטיוב זה ניתן בהחלט גם עבור המשתמש הכי בסיסי בכל הקשור לטכנולוגיה ומחשבים. אז יאללה, אין מה לחכות - כנסו למדריך כעת ותוכלו להוריד שירים וסרטונים מיוטיוב בכמה רגעים מעכשיו.


[ קרא עוד... ]


Facebook עושה קמבק לעדכוני חדשות בדף הבית

15/11/2011, 7:30 pm

Facebook עושה קמבק לעדכוני חדשות בדף הבית

 

בואו נודה שלעקוב אחר שינויים בפייסבוק וכן ..גם להבין מה קורה שם זה אתגר גדול !

נקודת אור שמקלה על התופעה הזאת שFacebook  לעיתים גם מחזירה גלגל לאחור ,

לאחר ההבנה שפיצ'ר זה או אחר פשוט לא יעיל ורב החיסרון על היתרון.

ניהול עדכוני החדשות בדף הבית של משתמשי פייסבוק עבר בספטמבר 2011  מתיחת פנים :

התווסף הטיקר (ticker  )  שלמעשה מהווה לוג חי על כל תגובה , משוב ,פרסום של משתמשי הרשת בזמן אמיתי וללא הפסקה . כמו כן התווספו התגובות הנובעות משימוש בתוספי פייסבוק החברתיים באתרי תדמית  באינטרנט , שלמעשה מאפשרים לכל משתמש באינטרנט להיכנס לאתר ,להיכנס לאחד העמודים שבו נישתל תוסף חברתי של פייסבוק ולתת את תגובתו , תגובה זו נרשמת ישירות בפרופיל של המגיב בפייסבוק ומעודדת את החברים של המגיב לתת  את תגובתם גם כן (נשמע סינית ? פה תוכלו לקרוא מה זה Facebook open graph  )

מתיחת פנים זו הביאה  הרבה בלבול וחוסר אפשרות מוחלטת לעקוב בצורה ברורה אחר פרסומים עדכניים מובילים /חדשים יותר  / עדכונים אחרונים :

בקיצר מרוב עצים לא ראו יער .

לפיכך בימים אלה חוזרים עדכוני החדשות צעד אחד אחורה למצב הבא :

כנסו לדף הבית , כנסו לטאב החדשות בראש העמוד תתוסף אופציית : sort (מיון ) ומתחתית יראו שתי אפשרויות למיון תוכן החדשותי ,שיש לבחור אחת מהן :

אפשרות אחת : מיון  חדשות לפי Recent Stories First  (חדשות אחרונות  תחילה ) – פריטי החדשות יוצגו בסדר כרונולוגי הפוך

אפשרות שניה : מיון חדשות לפי  Highlighted Stories. ( סיפורים מודגשים תחילה ) – התוכן החשוב ידחף  לתחילת העמוד בדומה לאופן הפעולה כיום .

ועדיין יש את "הטיקר" שמציג כל נשימה ואמירה מידע וחדשות בזמן אמת ומתחדש כל הזמן .

בואו נקווה שהשינוי יקל על כולנו להמשיך להנות .

נ.ב :

טיפ 1 : מבקשת לידע שהשינויים בפייסבוק לא מגיעים לכל המשתמשים באתו הזמן , למשתמשים פעילים המדורגים גם כמפיקי תוכן בעל ערך –עדכונים מגיעים תחילה , לגולשים בשפת ארץ הקודש (עברית ) העדכונים מגיעים אחרונים בדרך כלל : לא להבהל – זה יגיע לכולנו רק "הדרך קצת לוקחת זמן " .

טיפ 2 : לכל מי שאוהב לראות את שינויי פייסבוק בזמן אמיתי ,אפשר להתחבר למערכת בשפה אנגלית (us ) וזה אומר שגירסת העדכון שיצאה בארה"ב תופיע אצלך המשתמש עם השינויים הכי טריים מבית פייסבוק , לעומת התחברות בשפה העברית שתביא עיכוב מה בהבאת החידושים ללקוח הקצה .

רק בשמחות ,דליה .

 


[ קרא עוד... ]


 


| הזדמנויות ברשתות חברתיות || פיסבוק כהזדמנות עסקית || יוטיוב לשיווק עסק |
  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
ערוצים נוספים:
[ תוכניות סוכנים, אפיליאט | כתיבה שיווקית, קופיריטינג | שיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט | דיוור ורשימת תפוצה | עסקים אונליין | קידום אתרים | רשתות חברתיות ]

למה, למה לא?! - בלוג ההזדמנויות שבאינטרנט: רח' יוניצמן 2, תל-אביב. מיקוד:  6936024. טל. 050-5340003

להצליח באינטרנט! ואללה זה עובד!