ספר לחבר הוסף לפייסבוקהוסף לגוגל סימניות

הכנסות כסף מהפייסבוק

money_on_Facebook

במשך תקופה די ארוכה, התמודדה בת זוגתי עם השאלה, כיצד להכניס כסף מהאינטרנט. לפני שהיא הצטרפה אלי, היא די הצליחה במכירת בגדי נשים בחנות שמוקמה בקניון גדול. אבל, הרצון שלנו להיות חופשיים מכבלים גיאוגרפיים ולהיות מסוגלים לטייל במשרה מלאה, העלו אצלה את הצורך למצוא את דרכה באינטרנט. בסופו של דבר, כל ההמלצות והרעיונות שלי, לא כל כך הצליחו איתה.

מסתבר שלכל אחד יש את דרכו והמנטליות שלו לעשות כסף.
אני חייב להודות, שכשהיא התחילה בדרכה, הייתי די סקפטי. זה לא נראה לי מספיק רציני ולא האמנתי שניתן לעשות כסף מהפיסבוק. אבל, לא אמרתי לה שאני לא מאמין, תמכתי בה ועשיתי כל שביכולתי לעזור.
המציאות היא שלאחר מאבק של כמה חודשים של תסכול וכשלונות, היא התחילה להצליח די יפה בדרך זו. ולמעשה, כיום היא תומכת ומפרנסת את משפחתה בצורה די מכובדת. עם זאת, לא מדובר במיליונים אלא בסכומים סולידיים ובסיסיים.

לכן, החלטתי לשתף את הסיפור והשיטה שלה. ולכל אלו שמחוברים לפייסבוק, אני בהחלט ממליץ. זוהי שיטה פשוטה וקלה. שיטה זו לא תעשה אתכם עשירים. אבל, זוהי שיטה שקל להתחיל איתה וללמוד את הקונספט של כסף באינטרנט.

כסף מהפייסבוק. הפרופיל הפיסבוק שלכם שווה כסף
כיום, לכולם יש פייסבוק. נכון? ואני רואה רבים שמחוברים לפייסבוק שלהם בכל הזדמנות שאפשר. נכון? אז.. למה לא לעשות כסף מהפייסבוק שלכם?
יש לכם פייסבוק? יש לכם חברים בפיסבוק? אז, יש לכם קהל פוטנציאלי לו אתם יכולים למכור דברים. ככל שיש לכם יותר חברים, כך הפוטנציאל גדל. ככל שתהיו יותר פעילים, כך האפשרויות רבות יותר. וככל שתהיו יותר איכותיים ואמינים, כך תעשו יותר כסף.

בחרו בתחום אותו אתו אתם אוהבים ואליו אתם מתחברים
תחילה, עליכם לבחור תחום מסוים. למשל, אופניים, אופנה, שעונים, משקפי שמש, תיקי יוקרה לנשים, מוצרי עבודת יד ועוד ועוד. האפשרויות למעשה הם אינסופיות. כדאי מאוד להתחיל עם תחום אותו אתם מכירים ודי נהנים לעסוק בו. כי, זה ייתן לכם יתרונות גדולים. וחוץ מזה, יהיה לכם הרבה יותר כיף לעסוק במשהו שאתם אוהבים.

מטבע הדברים, אם מדובר בתחום בו אתם בקיאים ואוהבים, סביר להניח שגם חלק מהחברים שלכם מכיר ואוהב את התחום הזה. מה שיגרום ליותר עניין ומעורבות בפוסטים שלכם בהמשך. כמו כן, בתחום בו אתם מכירים, יהיה לכם קל יותר לדבר אל קהל המטרה. אתם כבר מכירים את הסגנון, השפה, משפטי המפתח, הנקודות הרגישות והמצחיקות וכן הלאה. לכן, השקיעו מחשבה בתחום בו אתם בוחרים, עשו מחקר בפיסבוק וגלו דפים שעוסקים בתחום, וודאו שבתחום הזה יש הרבה אנשים ושהם מעורבים ומגיבים לפוסטים. למשל, שבאופן כללי יש תגובות, שיתופים ולייקים לפוסטים שמתפרסמים בתחום הזה. ברגע שיש לכם תחום אתו אתם רוצים לפעול, אפשר להמשיך הלאה.

צרו דף פייסבוק
דף פייסבוק שונה מהפרופיל האישי שלכם. על פי תנאי השימוש של פייסבוק, פעילות עסקית יש לעשות בדף פייסבוק ולא בפרופיל שלכם. זה גם עדיף. משום שאנחנו לא רוצים להיחשב כנודניקים או ספאמריסטיים ולהעמיס את הפרופיל האישי שלנו בפוסטים בעלי אופי פרסומי.

דף פייסבוק, זו אישיות בפני עצמה. ניתן ליצור כמה דפים שרוצים. לכן, מומלץ לנהל את הפעילות העסקית של התחום אותו בחרתם בדף העסקי ולא בפרופיל האישי. אבל, כשתפרסמו פוסטים בדף העסקי שלכם, בהחלט תוכלו בנוסף גם לשתף את הפוסטים האלו בפרופיל האישי שלכם.

עוד הבדל מהותי בין דף לפרופיל אישי הוא שבפרופיל האישי יש חברים ואילו בדף העסקי יש אוהדים. למעשה כל מי שעושה לייק לדף, הופך להיות אוהד. בפרופיל האישי יש הגבלה של כמות החברים אותם ניתן לצבור ואילו בדף העסקי אין הגבלה לכמות אוהדים.

זהו ממש על קצה קצהו של המזלג. למי שלא מכיר את הנושא, מומלץ לחקור וללמוד. האינטרנט מלא במדריכים ומידע כיצד ליצור ולנהל דף עסקי או דף אוהדים בפיסבוק.

נהלו את דף האוהדים שלכם
גם בנושא זה לא ארחיב. אבל בקצרה, פעלו בכדי לבנות כמות ראשונית של אוהדים איכותיים. וכשאני אומר אוהדים איכותיים, אני מתכוון לאוהדים שבאמת מתעניינים בתחום שלכם. התחילו למלא את הדף בפוסטים מעניינים שיגרמו לאפקט וויראלי או תגובת שרשרת, השתמשו בתמונות או בווידיאו ואתם תראו שהדברים קורים מעצמם.

תוכלו להזמין חברים חדשים לעשות לייק לדף שלכם במספר שיטות. ניתן להזמין את החברים הקיימים שלכם שבפרופיל האישי, תוכלו להזמין אנשים באופן ידני או שאם יש לכם רשימות אימיילים של חברים וכדו'. אבל, אני ממליץ שלא להשתמש בשיטות פסולות כמו להזמין אנשים בצורה מוטעית או לשלוח הזמנות בצורה המונית. שמרו על איכות האוהדים בדף. יש לזה חשיבות קריטית להמשך.

נסו ללמוד מאחרים. עקבו אחרי דפים מתחרים בתחום. נסו ללמוד מהם ולקבל השראה לרעיונות חדשים ואם תוך כדי אתם מוצאים פוסטים או סרטוני וידיאו מעניינים, תוכלו פשוט לשתף אותם בדף שלכם.
אם תפעלו בצורה מתמדת, אתם תראו כיצד הדף שלכם גדל מיום ליום. גם מבחינת התכנים שבו וגם מבחינת כמות האוהדים שלו. ואז, כשיהיה לכם דף עם כמות ראשונית סבירה של תכנים ואוהדים, תוכלו לגשת לעיקר.

מצאו מוצרים רלוונטיים
אם אתם מכירים את התחום, אתם וודאי יודעים מהם הבעיות של האנשים, מה מרגש אותם, מה ילהיב אותם ומה הם מעוניינים למצוא. פשוט, מצאו זאת עבורם. מצאו מוצרים באינטרנט או בפיסבוק עצמו שממש יכולים לעניין את הקהל שלכם. צרו קשר עם הספקים של המוצרים ותגידו להם שאתם מעוניינים לשווק את המוצרים שלהם בפיסבוק. אני עוד לא נתקלתי עם ספק שאמר לא.

וודאו שכל הפרטים סגורים מול הספק ואתם מקבלים ממנו רשות להשתמש בתכנים ותמונות מהאתר שלו בכדי לפרסם את המוצרים שלו. הכי חשוב, אל תעבדו עם כל אחד. וודאו שאתם פועלים מול ספקים אמינים. כי בסופו של דבר זה השם שלכם. ואז, פשוט. התחילו לעשות יחסי ציבור למוצר בדף שלכם.

התחילו להפיץ את המוצר בכל מקום שאפשר. זה מתחיל בפוסט עם תמונה או וידיאו בדף שלכם וממשיך בכך שתשתפו את הפוסט בכל מקום רלוונטי שאפשר. למשל, בפרופיל האישי שלכם, בקבוצות שעוסקות בתחום ולא צריך לעצור רק בפיסבוק. אפשר גם להפיץ את המוצר במקורות אחרים כמו יוטיוב, פינטרס, אינסטגרם, טוויטר, בפורומים או ברשתות חברתיות אחרות.

השיטה עובדת כך.
בעיקרון זה מאוד פשוט. אתם מפרסמים את המוצרים כהמלצה, כביקורת או כסקירה, ומשלבים אפשרות לרכישה. אנשים מזמינים ישירות מכם, האנשים משלמים לכם, לאחר ביצוע התשלום אתם מזמינים מהספק ומצרפים לו את שם הלקוח וכתובתו, הספק שולח את המוצר ללקוח בשמכם, זהו.

לשיטה הזו קוראים דרופשיפינג. אתם מנהלים פה פעילות עסקית ללא אחזקת מלאי, ללא סיכונים כספיים, ללא השכרת חנות או משרד, ללא מחסנים וללא התעסקות עם משלוח. אבל, אתם כן עומדים מול הלקוח ואחראים כלפיו. אם יש בעיה, הלקוח פונה אליכם. הוא לא מכיר ולא אמור להכיר את הספק. ואתם אלו שצריכים לפתור את הבעיה.

ככל שיעבור הזמן, כך תצברו יותר מוניטין של מי שמציע מוצרים ייחודיים ובעלי ערך וכממליצים אמינים ואז, תצברו רשימה של לקוחות חוזרים שירכשו מכם שוב ושוב. אם תדעו לשמור על קשר אישי וקבוע עם הלקוחות האלו, תגיעו למצב בדומה לבת הזוג שלי, של הכנסה קבועה ויציבה משיטה זו.

בהמשך, כשכבר תהיה לכם הכנסה בסיסית ומספיק נסיון בתחום, תוכלו להתחיל ולהשקיע בפרסום ממומן בפיסבוק. זאת אומרת, תוכלו לפרסם את הפוסטים שלכם בתמורה לכסף אותו תשלמו לפיסבוק. ואז, השמיים הם הגבול. אם תגיעו לעבודה עם הפרסום הממומן, אז למעשה תהפכו להיות מקצועיים בתחום וההכנסות שלכם יכולים לקפוץ במאות מונים. כן. כן. אני מכיר כמה חברה שהפכו להיות מיליונרים משיטה זו. הם משקיעים בעיקר בקידום ממומן בפיסבוק.

סיכום:
דרופשיפינג הינו מושג רחב מאוד. בפוסט הזה הצגתי לכם שיטה מאוד פשוטה ובסיסית להתחיל. ישנם שיטות מורכבות ומקצועיות יותר של ניהול עסק המתבסס על דרופשיפינג. על כך, בפוסטים הבאים.
זהו נושא לקורס בפני עצמו. במאמר הזה הכרתי לכם את הרעיון והשיטה. ממש על קצה המזלג. אם אתם מעוניינים לקחת את הרעיון רחוק יותר, למדו וחקרו את הנושא. האינטרנט מלא במדריכים וחומר לימודי על כך.

זה עובד וזה מצליח. עובדה, בת הזוג שלי מתפרנסת מכך. אז אם גם אתם אוהבים ומבלים זמן ניכר בפיסבוק, אז, למה שלא לעשות מזה כסף. לכו על זה ושיהיה בהצלחה.

  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
ערוצים נוספים:
[ תוכניות סוכנים, אפיליאט | כתיבה שיווקית, קופיריטינג | שיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט | דיוור ורשימת תפוצה | עסקים אונליין | קידום אתרים | רשתות חברתיות ]

למה, למה לא?! - בלוג ההזדמנויות שבאינטרנט: רח' יוניצמן 2, תל-אביב. מיקוד:  6936024. טל. 050-5340003

להצליח באינטרנט! ואללה זה עובד!