כתיבת תוכן לאינטרנט, קופירייטינג, כתיבה שיווקית באינטרנט

למי שמבין בשיווק, ובעיקר בשיווק האינטרנטי. וודאי יודע מהי ההתמחות האחראית להצלחות קמפיינים שיווקיים אונליין. קופירייטינג, כתיבה שיווקית, מאפשר לנו לתקשר עם קהל המטרה שלנו. כיום כשיש הצפה בלתי רגילה של מסרים שיווקיים באינטרנט, המשתמש נותן לכל מסר שכזה לא יותר משניה אחת הזדמנות לעניין אותו. במידה והוא יתעניין, הוא ימשיך ויקרא את המסר. לכן, יש חשיבות ליכולת הכתיבה והניסוח של התוכן כך שיעניין ויסקרן את הקהל במבט הראשוני. ולאחר מכן, להעביר את האמון והסמכות ולהעביר את המסר הנכון.

העלאת תמונות - לאיזה אתר לעלות את תמונותיכם.

16/09/2012, 4:43 am

העלאת תמונות - לאיזה אתר לעלות את תמונותיכם.

שירות העלאת תמונות הינו שירות אשר נותן לך לעלות תמונה ממחשבך לאינטרנט ומשם לשתף עם חבריך בפורומים וכו'. בשירות זה אנו יכולים למצוא מספר רב של אפשרויות, אתם תלמדו ממאמר זה איך לבחור את האפשרות המתאימה ועל מה אנו ממליצים לכם.

חסרונות בשימוש העלאת תמונות:

1. כאשר מעלים תמונה לאינטרנט אין לדעת אם האתר יציב ואמין, כלומר, יכול להיות מקרה שהעלנו תמונה וכעבור כמה ימים האתר יקרוס והתמונה לא תוצג באינטרנט, במקרה של אמינות לא נדע מה בעל האתר עשה עם התמונה, כאשר אנו מעלים תמונה אישית או פוגענית בעל האתר יכול לפרסם את זה לרחבי העולם בלי שנדע.

2. אנשים יכולים לעלות תמונות הקשורות אלינו, למשפחתנו ועוד אשר יכולות לפגוע בנו במובנים רבים.

יתרונות בשימוש העלאת תמונות:

1. שירות העלאת תמונות נותן לנו את האפשרות לשתף עם חברנו או עם אנשים שהכרנו באינטרנט תמונות אשר אנו רוצים שיראו מסיבות כלשהן.

2. שירות זה במקרה של העלאה וגם הורדה הוא חינמי.

3. כאשר מעלים תמונה לשרת אנו מקבלים קודים לשימוש שתוכנן לתמונה זו, קוד לפורומים, קוד לאתרים וכו'.

לעיקר, איך בוחרים אתר העלאת תמונות שישמש אותנו למטרתנו. יש אמצעים רבים אשר יכולים לעזור לנו בבחירת האתר הנכון, באופן אישי אני ממליץ לכם להסתכל לפי: עיצוב, קידוד, קידום, וותק, מערכת, המלצות. אך לא כל הדברים שתראו יכולים להיות אמינים, בחיים דברים יכולים להכשיל אותנו.

לסיכום, אני מקווה שראיתם והבנתם את הרעיון בבחירת אתר העלאת תמונות, נושא זה הוא חשוב כאשר לא בוחרים את האתר הנכון אפשר להיפגע מזה.


[ קרא עוד... ]


באנרס ברוקר - הכנסה פאסיבית מהאינטרנט

16/09/2012, 4:37 am

באנרס ברוקר - הכנסה פאסיבית מהאינטרנט

לאחר הרבה אכזבות שאני ועוד לא מעט אנשים חווינו על בשרנו, בניסיון להרוויח כסף באינטרנט, אני חושב שמצאתי את אחת ההזדמנויות היותר כדאיות! בואו נגיד את האמת, כל אחד בעבודתו שלו ימצא את הדבר שהוא פחות אוהב בעבודה שלו, אין מה לעשות, זה העולם שלנו. בואו תחשבו לרגע, מה הייתם אומרים אם הייתי מציע לכם דרך להרוויח עוד כ-400-500 דולר בחודש, בהשקעה לא גדולה, וסיכון נמוך יחסית, ותוך טווח זמן לא ארוך? יש בכלל מצב שהייתם אומרים לא?!

אז נתחיל, על עולם הפרסום באינטרנט בטח כבר שמעתם, תעשייה שמגלגלת לא פחות מ-500 מיליארד דולר בשנה! לא, לא התבלבלתי-500 מיליארד דולר בשנה.

מה דעתכם על להיות חלק קטן מהשוק הזה? שווה לא?

באנרס ברוקר נותנת לכם את ההזדמנות לקחת חלק בשוק הענק הזה, פרסום אונליין! כמה אנשים, לדעתכם, היו מוכנים לפרסם את העסק שלהם-ובמקביל לקבל פעמיים את עלות הפרסום? כמה אנשים היו מוכנים להיות שותפים בעולם הפרסום, מבלי שיצטרכו עסק לפרסם בכלל, או אתר אינטרנט משלהם? בחבילה המשולבת בבאנרס ברוקר, זו בדיוק ההזדמנות שתקבלו. אין צורך בלצרף אנשים, אין צורך באתר אינטרנט או עסק משלכם!

איך אתם נכנסים בכל זה?

החברה באנרס ברוקר נותנת לכם את ההזדמנות להשתתף בקניית שטח פרסום באתר מתוך רשת האתרים שבבעלות החברה/בבעלות השותפים שלה, ואחרי פרק זמן (משתנה לפי גודל שטח הפרסום, וכמות החשיפות הדרושות לו) לקבל חזרה פי 2 מעלות רכישת שטח הפרסום! לנוחיות השותפים, החברה חילקה את שטחי הפרסום (הנקראים פאנלים) שלה ל-6 צבעים:

פאנל צהוב-עלותו 10$, לאחר 3-4 שבועות יניב לנו הכנסה של 20$

פאנל סגול-עלותו 30$, ולאחר 5-6 שבועות יניב לנו הכנסה של 60$

פאנל כחול-עלותו 90$, ולאחר 6-7 שבועות יניב לנו הכנסה של 180$

פאנל ירוק- עלותו 270$, ולאחר 8-9 שבועות יניב לנו הכנסה של 540$

פאנל אדום- עלותו 810$, ולאחר 14-16 שבועות יניב לנו הכנסה של 1620$

פאנל שחור- עלותו 2430$, ולאחר 28-29 שבועות יניב לנו הכנסה של 4860$

כל פאנל יניב לנו רווח בסוף תקופת המימוש ובתנאי שהוא הוסמך!

פאנל מוסמך = פאנל שהוזרמה אליו תנועה.

כיצד ניתן להזרים תנועה לפאנל ? ישנם 3 דרכים:

1.      תוכלו לקנות חבילת תנועה מהחברה, 100 אלף נקודות תנועה ב-50$

(חבילה ב50$ תסמיך פאנלים בשווי 200$ לכן ההכנסה היא של 150$ נקי על כל חבילת תנועה)

2.      הזרמת תנועה אורנית בעצמכם לאתרים בהם מפורסמים הפאנלים, ובכך להיות מתוגמלים בנקודות תנועה איתם תוכלו להשתמש להסמכה.

3.      כאשר אדם שהפניתם לתכנית מסמיך 2 פאנלים מצבע מסוים, תוכלו להסמיך פאנל אחד, מאותו הצבע שהוא הסמיך.

קצת גם על החברה עצמה:

הבעלים של באנרס ברוקר הוא כריס סמית', יוצר המודל העסקי ותכנית הרווחים, והמנכ"ל הינו ראג'יב דיקסיט (אשר היה בביקור בישראל השבוע - 10-13.9.2012). משרדיה נמצאים בקנדה. החברה קיימת מאוקטובר 2010 וכרגע מונה 160 אלף שותפים ברחבי העולם. הציגה מחזור מחירות של 54 מיליון דולר כבר בשנה הראשונה לפעילותה! שילמה לשותפיה כבר מעל 15 מיליון דולר עמלות בתכנית הרווחים.

אתם באמת יכולים להגיד לזה לא?


[ קרא עוד... ]


קהילת פורומים - מהתחלה ועד הסוף

22/07/2012, 8:51 am

קהילת פורומים - מהתחלה ועד הסוף

 

מה זה קהילת פורומים ?

קהילת פורומים זה אוסף של קהילות (זה חלק מהביטוי) שונות שמתאספות לקהילה אחת גדולה שהיא מכילה תתי קהילות. המטרה של קהילת פורומים זה ליצור קהילה גדולה שיכולה לעזור אחד לשני באופן הדדי בנושאים שונים, ככל שיש יותר נושאים וכך יותר גולשים אז הסיכוי שבנאדם יהיה לו ידע בתחום אחר הוא גדול יותר, זה מין שרשרת שאחד תלוי בשני .

כיצד לשמור על החוקים בפורום ?

מנהל תת קהילה - מנהל שאחראי על החוקים של אותה תת קהילה שהוא מנהל . מנהל קטגוריה - הוא אחראי שאותם מנהלים באותה קטגוריה שהוא מנהל יבצעו את העבודה כראוי . מנהל ראשי - הוא אחראי שאותם מנהלי קטגוריה יבצעו את העבודה שלהם כמו שצריך . בעל אתר - אחרי שמנהל ראשי יבצע את תפקידו טוב. כך שומרים על פורום נקי שעומד בחוקיו .

מה השירות שמספק לנו פורום ?

השירות שמספק לנו  הקהילת פורומים זה אחדות קהילה גדולה של גולשים שאחד עוזר לשני בתחומים שאנחנו צריכים, זה היתרון שמספק לנו הפורום והשירות הזה שכל אחד עוזר לשני לפי השרשרת שציינתי למעלה .

כיצד לבנות לנו קהילת פורומים איכותית ?

בנייה של קהילת פורומים איכותית דורשת הרבה אלמנטים חשובים בשביל ליצור כזו קהילה, ועכשיו נתחיל לציין את אותם אלמנטים חשובים:

מערכת - מערכת פורומים איכותית לכל קהילה זה אך ורק vbulletin, המערכת אינה זולה בכלל אך שווה כל שקל שמוציאים עליה, היא תעשה לכם פורום איכותי עם פאנל קל ונוח לכל גולש בפורום .

עיצוב - עיצוב הוא אלמנט מאוד חשוב באתר והוא מביא את הרושם הראשוני על אותה קהילה שזה יכול ליצור הבדל משמעותי .

קידוד - הרבה אנשים היום לא יודעים מה זה קידוד, אז אני יסביר בקצרה שתבינו . קידוד זה תהליך של הלבשת העיצוב על המערכת שלכם, אם הקידוד איננו מוצלח אז כנ"ל העיצוב לא יראה טוב, וזה גם יכול להשפיע לכם על האיכות .

פרסום - פרסום ושיווק באינטרנט זה גם אחד האלמנטים החשובים שיש, כאשר יש פרסום אז כנ"ל יהיה הרבה גולשים בקהילה שיעזרו אחד לשני ולהבנה מצד הגולש שזו אכן קהילה איכותית .


[ קרא עוד... ]


פורטל tostudy - ניהול אתר

18/07/2012, 3:48 pm

פורטל tostudy  - ניהול אתר

כניסתו של האינטרנט לחיינו הביאה ללא ספק לשינוי רב באורח החיים שלנו. אנו מגיעים כיום לכל מקום על הגלובוס בלחיצת כפתור, שואבים מידע על כמעט כל דבר אפשרי בזכות אתרים שונים מרחבי העולם שמספקים אותו. אין ספק שהעולם הפך להיות כפר קטן וגלובלי יותר בזכות הרשת. תורת עיצוב ובניית אתרי אינטרנט ממשיכה להתקדם ולהתפתח וכיום רבים מחליטים לעשות זאת באופן עצמאי, בעזרת תוכנות המקלות על המלאכה. כך הם יוצרים לעצמם מקום משלהם על במת האינטרנט הגלובלית ויכולים לחלוק ולשתף את תחומי העניין שלהם עם שאר העולם. אך בכדי שזה יקרה, צריך גם לנהל את האתר לאחר הבנייה.

ניהול באינטרנט עוד בזמן בניית האתר נכנסת לפעולה מערכת הניהול, שתשמש לבעל האתר ככלי שליטה בו. אלמנטים של ניהול תוכן, עיצוב לוגו לאתר ועיצוב האתר עצמו, בחינת התנהגות הגולשים ועוד. בזכות בחינה של האלמנט האחרון, נוכל לקבל נתונים סטטיסטיים משוערים ובעצם לערוך מין מחקר שבעזרתו נתמרן את אופן ואופי הגלישה של הגולשים באתר שלנו. תוך כדי ביצוע השינויים על פי התנהגות הגולשים ימשיך תהליך הלימודים הבלתי פוסק הזה במין מעגל דינמי ובעצם יביא לעוד אפיונים על גולשי האתר ולשינויים נוספים שימקסמו את התוצאות המצופות מן האתר. התנהגות גולשים בחינת התנהגות גולשים היא מלאכה הדורשת עקביות וסבלנות. היא מצריכה דיוק ורגישות ובעיקר תשומת לב לאופי הפעולות ולרצונות הגולשים. נצטרך לבדוק כמה גולשים צפו באתר, האם הם נכנסו מכתובות שונות (מה שמצביע על משתמשים נוספים), מהיכן מגיעים אלינו הגולשים (כדי לספק להם תוכן מתאים למה שהם מכירים), האם הם חזרו שוב ובזמנים קבועים/משתנים והאם דפוסי הפעולה שלהם בתוך האתר היו דומים. אלמנט נוסף חשוב הוא זמן שהיית הגולשים באתר שהרי נרצה שהוא יהיה ארוך ככל הניתן ולשם כך נצטרך לנהל גם את התוכן ואת מה שמציע האתר בכדי להפוך אותו למעניין ונגיש יותר.   בחסות


[ קרא עוד... ]


תוכנה להנהלת חשבונות

09/06/2012, 10:32 pm

תוכנה להנהלת חשבונות

 

 

תוכנה להנהלת חשבונות

במאמר הבא ישנו פירוט על תכונות נוספות הכלולות בתוכנה להנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית היכולים לשדרג את העסק ואת הנהלת חשבונות העסק ולהפוך את התהליך של הנהלת חשבונות לפשוט קל ונוח בהרבה.

 

ניהול של לקוחות / ספקים

 

במקרים רבים ההבדל בין עסק מצליח שמתפתח לעסק שנתקל בקשיים ושוקע הינו בשליטה ובבקרה על אנשי הקשר אשר העסק בא איתם במגע. בשימוש בחישובית זהב תהליך תוכנה להנהלת חשבונות נעשה פשוט וקל הרבה יותר, ובנוסף אפשר ליצור מעקב אחר המלווה בבקרה ושליטה על הלקוחות / הספקים.

כחלק מהניסיון לתת מענה מלא לכל דרישות העסק בתוכנה להנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית הושקעו מחשבה ותכנון רבים שהתמקדו באיסופו וסידורו של המידע אותו בעל העסק היה רוצה לשמור על אנשי הקשר איתם העסק בא במגע. כאמור, תוכנה להנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית מספקת אפשרות לציין עבור אנשי הקשר או ספקים את פרטיהם השונים. כגון מספר הח.פ, מספר המע"מ, ובנוסף ניתן להגדיר את איש המכירות הספציפי הקשור לאותו לקוח או ספק, ובאפשרותכם לקשר את הספק או הלקוח ישירות לפרויקט אליו הוא קשור בכדי לאפשר פילוחים וחיפושים יעילים.

פרט שחשוב לדעת אודות תוכנה להנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית הוא שתוכנה זו כוללת את האופציה לנהל מגוון של חיפושים וחתכים בין אנשי הקשר ובכרטיסי הלקוח ובאמצעות אלה התוכנה מייעלת בצורה מדהימה את ניהול המידע בעסק.

 

 

מעקב בנקים והזרמת מזומנים

 

קיימת דרישה רווחת מבית עסק בעולם המתקדם והיא האפשרות לקבל מידע ולנהל את בקרת המזומנים בעסק במהירות. לשם כך, קיים בתוכנה להנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית מודל מתוחכם שבאמצעותו ניתן לנהל כמה חשבונות ולנהל מעקב מדויק אחר כל חשבון.

ניהול העסק נעשה פשוט וקל בצורה משמעותית, בזכות האופציות השונות לאיתור מידע המסופקות בתוכנה כגון איתור תנועה לפי סכום המשיכה, איתור תנועה לפי התאריך, ועוד. בנוסף אפשר להשתמש בתכנים רבים נוספים הקיימים בתוכנה כדי לאתר עסקה.

 


[ קרא עוד... ]


מה אתם יודעים על ניהול תוכן

07/06/2012, 8:01 pm

מה אתם יודעים על ניהול תוכן

לקוחות האינטרנט מתחלקים ל2 קבוצות ברורות. אלו שרוצים להיות מעורבים בכל תהליך הבניה וגם לאחר מכן , כל הזמן רוצים להתחדש וללמוד, לדעת איך עושים כזה וכזה ואיך יורדים לעומק של כל פיתרון או של כל בעיה. ויש את אלו שממש מפחדים. שלא רוצים לגעת בכלום ולא רק מתוך עצלנות אלא מתוך פחד "להרוס" או פחד להסתבך בעולם האינטרנט. ללקוחות אלו מאוד קשה להסביר שאין ממה לפחד ושהשד הוא בעצם לא כזה נורא. ידיעת ניהול אתר זה לא דבר מסובך כל כך - למרות מה שנראה מבחוץ.

אז בוא נתחיל רגע לעשות סדר בדברים וננסה לבחון את הדברים. האסוסיאציה הראשונית שנגרמת ללקוחות כאשר אומרים להם "מערכת ניהול אתר" זה ישר "אתה צריך לתכנת את האתר" זה לא נכון, לניהול אתר אין שום קשה לתיכנות. להיפך לעיתים ניתן לנהל אתר ברמת ידע של מזכירה המבצעת פעולות פשוטות כמו בWORD ודומיו. זוהי טעות בסיסית וראשונה וחייבים לעקור אותה מהשורש. על כן שלקוח בא אליי ואני מסביר לו שהוא הולך לנהל לעצמו את האתר מיד אני מראה לו את הממשק ניהול הכולל בתוכו פונקציונאליות כמו בWORD וכשהלקוח רואה זאת הוא כבר מתחיל יותר רגוע.

דבר נוסף - רוב הניהול של האתרים הוא בעצם ניהול אתר תדמית שלא דורש אפילו מיומנות ומורכבות של הזנת תוכן כמו לדוגמא אתר מוצרים או אתר מתוחכם אחר שדורש שילובי קוד שונים על מנת ליצור מאגר דינאמי של דפים שונים. אלא באתרי תדמית קלות ההזנה היא בעצם הבסיס המהווה ללקוח אישור לסגירת עסקה - האפשרות לשלוט על התוכן באתר (של מספר דפים ולא יותר) בעצמו ללא צורך בידע מוקדם או במתכנת צמוד.

לסיכום, לא צריך להיכנס ללחץ כשמציעים לכם מערכת ניהול תוכן לאתר שלכם - להיפך ראו זאת כאתגר וכעוד "מכשול" בדרך להגשמת עצמך עם אתר חדש ועם מערכת ניהול חדשה - כאשר תרגישו ותווכחו שהנכם מסוגלים לנהל את האתר שלכם ללא תלות באף גורם - המצב אף יעלה לכם את רמת הביטחון ואת מצב הרוח.


[ קרא עוד... ]


כתיבת תוכן - השיווק האמיתי

25/05/2012, 6:09 pm

כתיבת תוכן - השיווק האמיתי

בעולם קידום האתרים כולם טוענים שהתוכן הוא המלך. וזו נוסחא דיי ברורה : אם יש תוכן לדף מסויים מין הסתם גוגל יאהב אותו. אז זהו שזה לא נכון. אמנם התוכן הוא המלך אך מגוגל תמיד מוסרים וחוזרים - "השאלה היא איזה תוכן" האם סתם תוכן באמת יכול לקדם טוב ? מה פתאם! הפרמטר הכי חשוב ומה שבאמת גוגל רוצים להשיג - זה תוכן טוב לגולש ! זאת אומרת שהגולש עצמו יקרא את המאמר מההתחלה ועד הסוף - וזו אינדיקציה הכי טובה ומה שגוגל בעצם שואפים להגיע - של איכות תוכן.

כתיבת תוכן שיווקי מצריכה מחקר מעט יותר מסתם כתיבת תוכן, כי על מנת שנוכל לשווק מוצר כשלהו חיים קודם ללמוד איזה מוצר זה , את התחרות סביבו, מה המתחרים עושים ומי הדרך הכי טובה לשווק אותו. חברה רצינית תאסוף חומרים ודרכי שיווק קריאטיביים על מנת שהתוכן יניע לפעולה וימכור את המוצר או השירות.

ישנם לא מעט דרכים לשווק מוצר או שירות. תוכן שיווקי בסגנון הומוריסטי. תוכן בסגנון הפחדה , תוכן בסגנון התחברות ועוד.. אין סגנון מקובל או סגנון פופולארי כי זה הכל תלוי בקהל היעד או במוצר שרוצים לשווק. לדוגמא שיווק של מוצר לתינוק יודגש בו נושא הבטיחות והנזקקות למוצר להתפתחות הילד וכו'. או שיווק של שירות טכנאי מכונת כביסה יודגש בו נושא האמינות והחשיבות לטכנאי מורשה ומקצוען על מנת להימנע מתקלות לא רצויות.

לסיכום

לכתיבת תוכן סיגנונות רבים ובאתרי אינטרנט במיוחד עדיף תוכן שיווקי על הרבה דברים אחרים. אם התוכן קצר קולע ולעניין ניתן להביא את הגולשים לביצוע הפעולה אותה אנו רוצים, כמובן שיש מכלול שלם שקשורים זה בזה : עיצוב האתר, נוחות גלישה ותוכן שיווקי - על מנת להגיע לתוצאה המושלמת. רק טיפ אחד לסיום : כאשר אתם לוקחים חברה חיצונית לכתיבת התוכן של האתר שלכם - בחרו בחרה בעלת מוניטין ובקשו לראות דוגמאות למאמרים שנכתבו. מסתובבים בשוק המון חברות קטנות שאלו בעצם ילדים שעובדים מהבית ועושים בעצם שם רע לכותבי התוכן המקצועיים באמת.


[ קרא עוד... ]


כתיבת תוכן באתר הבית

01/04/2012, 12:29 am

כתיבת תוכן באתר הבית

 

קהילת הפרסום השכילה להבין את היתרונות של כתיבת תוכן שיווקי, בין היתר באתרי הבית, כאמצעי קידום יעיל, אפקטיבי, מהיר וזול יחסית לשאר החלופות. לא משנה אם אתר הבית שלכם בא לקדם אירגון חברתי, תנועה פוליטית, עסק משפחתי או עסק מסחרי בעל פעילות גלובאלית, כתיבת תוכן שיווקי באתר יכולה לסייע לכם לחשוף את האירגון, מטרותיו, יתרונותיו וחשיבותו בפני קהל גולשים רחב ומגוון.

 

כתיבת תוכן לאתר הבית צריכה להעשות על ידי בעל מקצוע או לפחות על ידי עובד חברה אשר יש לו כישורים וניסיון בכתיבה. אנשים רבים,בעיקרבעלי תפקידים בכירים (בעלי חברות, מנכ"לים וכו') לוקחים על עצמם את המשימה של כתיבת תוכן לאתר - הם חושבים שהם נותנים משהו אישי וייחודי לקהל הגולשים אולם זו לא השיטה. התחרות על ליבם של הגולשים באינטרנט היא קדחתנית! הגולשים אינם מגלים סובלנות ו/או סבלנות כלפי אתרים פחות מבינוניים. כתיבת תוכן באתרים צריכה להתבצע ברמה הגבוהה ביותר ואם אתם לא בטוחים איך ליישם זאת, כדאי מאוד להתחיל לשקול העסקה (קבועה או זמנית) של בעל מקצוע בתחום של כתיבת תוכן שיווקי. זכרו, גםאם מדובר על הוצאה כספית גדולה, זו הוצאה חד פעמית ואילו מהתוצאות (כתיבת תוכן איכותי) אתם נהנים לאורך השנים.

 

לתשומת ליבכם, כל הנתונים מצביעים על כך שיותר ויותר חברות מגדילות את נתח השוק שלהן באמצעות פעילות אינטרנטית בין אם מדובר על הכנסות ישירות מסחר אלקטרוני או על הכנסות עקיפות (באמצעות הסברה, יחסי ציבור ופירסום באינטרנט). כתיבת תוכן שיווקי נכון באתר הבית יכולה לסייע גם לכם וככל שתשכילו לבחור פיתרונות איכותיים/מקצועיים יותר כן תהנו יותר מהתוצאות. ניתן לפנות לחברות המתמחות בתחום של כתיבה שיווקית ו/או לפנות לבעלי מקצוע עצמאיים אשר מציעים את שירותיהם על בסיס "פרילאנס".

 

ומה עוד אפשר לעשות בשביל לחדש את האתר שלכם בתכנים מקוריים? קופירייטינג הוא פתרון זמין יחסית. בעלי אתרים רבים נעזרים בשירותיו של קופירייטר - איש מקצוע מהתחום אשר מבין את סודות השיווק הקצר והקולע. בגלל שמודעות שיווקית באתרי אינטרנט הוא הבסיס האיתן של הרבה אתרי אינטרנט, זהו המקום שלכם לבוא ולחדש באתר שלכם תכנים וגם - לחדש עבור הגולשים שלכם. בהצלחה!

 


[ קרא עוד... ]


 


| קופירייטינג || כתיבה שיווקית לאינטרנט || כיצד לכתוב תוכן |
  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
ערוצים נוספים:
[ תוכניות סוכנים, אפיליאט | כתיבה שיווקית, קופיריטינג | שיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט | דיוור ורשימת תפוצה | עסקים אונליין | קידום אתרים | רשתות חברתיות ]

למה, למה לא?! - בלוג ההזדמנויות שבאינטרנט: רח' יוניצמן 2, תל-אביב. מיקוד:  6936024. טל. 050-5340003

להצליח באינטרנט! ואללה זה עובד!