ספר לחבר הוסף לפייסבוקהוסף לגוגל סימניות

היכן ניתן למכור עבודת יד ויצירות אומנות

sailingHomeMadeArts

אני פוגש בכל כך הרבה יצירתיות אצל האנשים שזה פשוט מדהים. בובות פרווה מיוחדות, תיקים מעוצבים, אביזרי אופנה בעבודת יד, גובלנים ועבודות רקמה, כפפות סרוגות, מוצרי קודש, יודאיקה ומה לא. תענוג לראות עד כמה יצירתיות ויופי יש בעולם. בחלק מהמקרים אני פוגש ברעיונות שפותרות בעיות פשוטות.

לפעמים, אם אני מכיר את האנשים וזה לא חוצפה, אני שואל. תגידו, אתם עושים מזה כסף? וברוב המקרים אני נתקל בתשובות כמעט זהות. לא.. אין סיכוי שמישהו יקנה את זה, זה לא מספיק טוב, זה לא ברמה לשיווק. ועוד כל מיני תשובות שכאלו.

אז אני אומר לכם באופן חד משמעי. אם יש לכם כשרון, אתם יודעים ליצור דברים יפים מיוחדים ומקוריים, אם עשיתם משהו פשוט ויצירתי שפותר בעיה. אז, אם אתם אוהבים את זה, אז יש לזה לקוחות. אל תחששו לנסות. ואם אתם לא מאמינים לי? תשאלו את בני המשפחה או את החברים אם הם אוהבים את מוצרי היצירה שלכם. והם אוהבים. נכון? אז יש גם אלפי אנשים אחרים שיאהבו וישמחו לשלם לכם.

זה לא עניין של לשים באינטרנט וגמרנו
לאלו שחושבים שניתן להירשם לאיזה אתר ולשים את המוצרים באינטרנט ואז, הכסף יתחיל לזרום, אני רוצה לומר. לא. זה לא עובד כך. כמו בכל דבר, אם אנו רוצים להצליח, עלינו להשקיע ולהתאזר בסבלנות. אם נתמיד, נצליח. וחוץ מזה זה גם כיף, מה אכפת לכם לנסות? מקסימום, מה יכול לקרות? אולי בטעות יצליח לנו.

הצלחה של מוצרי עבודת יד
ההצלחה של מוצרי יצירה מקוריים ועבודות יד תלויה די הרבה באופי של המוכר. עד כמה יש לו אמביציה להתעסק עם זה, עד כמה הוא מוכן להשקיע בזה ועד כמה הוא אוהב את המוצרים שלו ומאמין בהם. ישנם שיטות ופלטפורמות שונות איתם אפשר לשווק מוצרי בית שכאלו. אך המשותף לכולם זה הצורך להיות פעיל. ליצור התעניינות מסביב למוצר באופן כללי. ומאחר ומדובר כאן במוצרי יצירה ואומנות או במוצרים מקוריים, יש חשיבות גם ליצור עניין, אקשיין ובזז גם מסביב למוכר שמיצר את הדברים. בדיוק כמו באומנות. האומן מוכר יותר מהיצירה עצמה.

במאמר זה אציג פלטפורמות אינטרנטיות ייעודיות למכירת מוצרי יצירה מעשה עבודת יד. פלטפורמות אלו פונות לקהל רחב מהעולם כולו. אבל, יש צורך ביכולת בסיסית בשפה האנגלית. המשותף לכל אלו, זה שכולן מתנהגות כמו רשתות שיווק. ניתן לתקשר עם אנשים, לכתוב הודעות, לפרסם, להגיב על עבודות ומוצרים של אחרים, לכתוב מאמרים או פוסטים מעניינים ועוד. הרעיון הוא, להיות פעיל. לתקשר עם האנשים ולהתמיד. סבלנות והתמדה יביאו תוצאות.

חברה, אני אומר לכם. אם אין לכם זמן לתקשר עם אנשים, לכתוב, להגיב ולהתמיד. עזבו את זה. זה לא בשבילכם. זה יהיה בזבוז זמן. אבל אם אתם אוהבים את זה, אז עם התמדה, יגיעו גם המכירות.

עובדה: אחרים עשו זאת ובענק
בכל פלטפורמה או אתר שכזה, יש את התותחים שהצליחו בענק ומגלגלים מחזורים כספיים מכובדים מאוד. אך אלו, לא עשו זאת בלילה. אלו אנשים שפעלו, טעו, תיקנו, למדו, השתפרו והתמידו. אז אם לא כל כך הולך בהתחלה, אל תתייאשו, בדקו את עצמכם. מדוע זה לא מצליח. תקנו ושפרו. למדו מניסוי וטעיה. עם הזמן, תבינו אילו מוצרים הלקוחות אוהבים יותר ואלו פחות. וכך תוכלו לייצב את העסק האינטרנטי שלכם. כמו כן, בדרך כלל באתרים אלו יש פורומים. אתם יכולים לשאול שאלות ולבקש עצה ועזרה. תתפלאו, יש הרבה שאוהבים לעזור. ואם המוצר שלכם לא הולך למרות הכל, אז החליפו אותו, שפרו אותו. או ששאלו את המשתמשים בפורומים. מה חסר, מה ניתן לשפר.

כמה עצות נוספות
לפני שאגיע לתאכלס ואספר לכם היכן ניתן למכור את מוצרי עבודת הבית שלכם, אני רוצה לתת לכם מספר עצות שיגבו את ההצלחה באינטרנט.

כן. זה ייקח זמן. זה דורש השקעה. בכדי שתתמידו, כדאי שתעודדו. וכיצד ניתן לעודד אתכם? האמינו לי, ברגע שתתחילו למכור, תתעודדו והמוטיבציה שלכם תקפוץ למעלה למעלה.

חה חה חה... אני נזכר במכירה הראשונה שלי באינטרנט. הרווחתי $19. התרגשתי ושמחתי כל כך, כאילו שהרווחתי מיליון דולר. ואוו. איך שהתלהבתי. הסתכלתי שוב ושוב באימייל שקיבלתי שאישר את המכירה. בדקתי שוב ושוב שזו לא טעות ובאותו הלילה לא הצלחתי להירדם. וזה לא בגלל הכסף. אלא בגלל שקיבלתי את ההוכחה לה הייתי זקוק, שאפשר להצליח באינטרנט.

ולכן, עד שתצליחו, למה שלא תנסו לשווק את המוצרים שלכם אופליין. בסביבה הקרובה שלכם. אתם יכולים לעשות אירוע מכירה בבית ולהזמין את הקרובים. אתם יכולים להציע את המוצרים למכירה בחנויות רלוונטיות בתמורה לעמלה ואתם יכולים למכור את המוצרים שלכם גם בפייסבוק. יש קבוצות בנושאים האלו שרעבים למוצרים חדשים ומעניינים. ומניסיון, זה עובד.

בכל המקומות האלו, השקיעו בתמונה של המוצר. אם אפשר, צלמו יותר מתמונה אחת של המוצר. צילומי תקריב, צילומים מזוויות שונות ועוד. התמונה מוכרת.

תאכלס. רשימת האתרים
כן. הגענו לעיקר המאמר. הנה מספר אתרים בהם תוכלו לפתוח חשבון ולהעלות את המוצרים שלכם. זכרו, השקיעו במלל ובתמונות, התמידו והתאזרו בסבלנות. זה יגיע.

ESTY
זה הרבה יותר ממרקטפלס. זוהי למעשה פלטפורמה המאפשרת לכם לפתוח חנות משלכם. לדעתי זה המקום הטוב ביותר ולכן הוא הראשון ברשימה. ESTAY זה שוק של עבודות מלאכת יד, עבודות יצירה ביתיות. ויש בה קהילה גדולה ופעילה של יזמים וסוחרי אומנות שנמצאים בחיפוש מתמיד אחר דברים מקוריים ומעניינים. שוב. לפתוח חנות זה לא מספיק. צריך לפעול, לשווק ולתקשר בכדי להצליח. אז, לכו על זה ושיהיה בהצלחה!

ARTFIRE
זה גם אתר ברמה גבוהה שמורכב מקהילה ורשת חברתית של סוחרים ומוכרים. כל מה שקשור בעבודות יד מקוריות. לא מוצרים מסחריים. הקהילה הזו מקיימת גם דיונים ואירועים מעניינים בתחום.

Spreadshirt
זהו אתר המאפשר לכם לפתוח חנות משלכם למכירת חולצות (אבל לא רק). חולצות טישרט. אבל, עם העיצוב שלכם. מה שיפה כאן זה שאתם מעצבים ציור או סמל או מלל שיודפס על החולצה, אתם משווקים את החנות, והם דואגים לייצור החולצה, להדפסה ולמשלוח ללקוח. כל שעליכם לעשות הוא לשווק את החנות שלכם ולדאוג שקהל הגולשים הרלוונטי יגיע לאתר החנות.

Zazzle
בדומה ל Spreadshirt. מאפשר לכם לפתוח חנות, להעלות את הרעיונות והעיצובים שלכם ולהציג מוצרים. אבל לא רק חולצות. יש להם מבחר רחב של מוצרים נוספים כמו כוסות, כריות, מחזיקי מפתוחות ועוד כל מיני. מה שיפה באתר הזה, זה שיש להם מדריכים מפורטים ופשוטים להבנה כיצד תוכלו לשווק את החנות שלכם בצורה מוצלחת.

redbubble
זוהי רשת שמתמחה באומנות ממש. צילומים, ציורים ועבודות אומנות אחרות. תוכלו להעלות את קבצי התמונות שלכם והלקוח יכול לבחור את המוצר כתמונה מודפסת, כקובץ או כתמונה ממוסגרת עם אפשרויות בחירה למסגרת. אתם קובעים את המחיר והעמלה. זה מתאים יותר לאומנים, ציירים וצלמים.

לסיכום:
יש עוד מקורות רבים באינטרנט בהם ניתן להשתתף ולמכור. למבינים בזה, יש גם את הענקיים כמו איביי ואמזון. צריך סבלנות והתמדה בכדי להצליח. במיוחד אם אתם חדשים. אל תתנו לכישלון אחד או שניים לעצור אתכם בדרך להגשמת החלום. אלו לא כישלונות. אלו אבני דרך בדרך להצלחה אמיתית. חברה, זה אפשרי וזה עובד. לכו על זה.

מקווה שעזרתי, בהצלחה!

 

  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
ערוצים נוספים:
[ תוכניות סוכנים, אפיליאט | כתיבה שיווקית, קופיריטינג | שיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט | דיוור ורשימת תפוצה | עסקים אונליין | קידום אתרים | רשתות חברתיות ]

למה, למה לא?! - בלוג ההזדמנויות שבאינטרנט: רח' יוניצמן 2, תל-אביב. מיקוד:  6936024. טל. 050-5340003

להצליח באינטרנט! ואללה זה עובד!