קידום אתרים באינטרנט

טוב, זה ברור. כל מי שמעוניין להצליח בתחום העסקי צריך להתמחות בשיווק. וכשמגיעים לאינטרנט, מדברים בעיקר על תחום הקידום. יש את הקידום הממומן ויש את הקידום האורגני. האפשרויות הינם כמעט בלתי מוגבלות אך עם זאת נדרשת התמחות וידע. בכדי שקידום אתר העסק יצליח ויניב תוצאות ממשיות, יש לעשות שימוש במקורות, בערוצים ובכלים הנכונים. כל בית עסק מעוניין להגדיל את רמת התפקוד שלו מול לקוחות קיימים וכן את איכות הביצוע שלו מול לקוחות פוטנציאליים, שהרי זוהי המהות של העסק. לגדול, להתייצב ולהרוויח יותר.

בחירת חברה לקידום אתרים

28/04/2013, 6:18 pm

בחירת חברה לקידום אתרים

 

בחירת חברה לקידום אתרים

כל כך הרבה חברות לקידום אתרים מציעות את השירותים שלהן לחברות, בתי עסק ושאר בעלי אתרים ברשת שצריכים עזרה מקצועית בכל הקשור לפרסום האתר ולקידומו. בזמנים בהם יש כל כך הרבה בתי עסק שמפרסמים את עצמם בכל תחום ותחום, מאינסטלציה ועד לאטרקציות לאירועים, כל חברה שמכבדת את עצמה צריכה להשקיע הרבה מאד משאבים ואנרגיה בקידום אתר האינטרנט שלה, השער של הלקוחות אליה ואל המוצרים שהיא מציעה. חברה לקידום אתרים לוקחת על עצמה את המשימה הזו ועושה זאת באופן הכי מקצועי שאפשר, תוך קידום האתר בכל האמצעים המתקדמים כיום.

חברה עם נתונים גבוהים

בחירת חברה לקידום אתרים הוא תהליך שאי אפשר להקל בו ראש. עם מספר כל כך גבוה של חברות שקיימות היום בשוק חשוב מאד להקדיש מחשבה ולבדוק מספר חברות שמציעות את השירותים הללו. הדבר שצריך לקבוע קודם כל, לפני הכל, הוא נתוני ההצלחה של חברה לקידום אתרים. כאשר אתם מחפשים דרך האינטרנט חברה לקידום אתרים תוכלו לבצע את המבחן האולטימטיבי ולהקיש במנוע החיפוש של גוגל את מה שאתם מחפשים. התוצאות יגדירו עבורכם מי הן החברות הכי מקודמות ברשת והן אלו שאתם רוצים לבחור כשותפות לדרך.

חברה עם נסיון רב

כל חברה בכל תחום צריכה לצבור ניסיון כדי שתוכל לקרוא לעצמה מקצוענית. חברה לקידום אתרים שיש לה בנק לקוחות מרשים שהיא מצליחה לקדם באופן קבוע ברחבי הרשת, היא חברה שעושה חשק לעבוד איתה. בחרו בחברות עם רשימת לקוחות שאתם מזהים מפעילויות קידום ברשת וכך תדעו שאתם מצטרפים לבית טוב.

חברה עם רצון להוכיח

חברה לקידום אתרים חייבת לעבוד מתוך ההבנה שהיא חייבת לעקוף את המתחרים שלה, אלו שמקדמים אתר שמציע שירות דומה לשירות שאתם מציעים. בחרו בחברה שמציעה לכם את התפריט השלם של כל סוגי הקידום ברשת – מעבודה קבועה של קידום באמצעות מילות מפתח ועד לניסוח ולפרסום של מודעות בגוגל ובמקומות אחרים. חברה עם רצון להוכיח תבין שלא מספיק לעבוד בנתיב אחד אלא צריך לתקוף את הנושא מכמה מקומות. זו חברה שסיכויי ההצלחה שלה גדולים.


[ קרא עוד... ]


קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה

07/04/2013, 4:19 pm

קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה

 

 

קידום אתרים אורגני – מילים הן המפתח

כל מי שמתפעל אתר אינטרנט של החברה שלו שומע את המונח קידום אתרים אורגני שוב ושוב. מהו בעצם קידום אורגני? זהו קידום של האתר מבלי לשלם כסף על באנרים ומוצרי פרסום אינטרנטיים אחרים. מדובר על קידום האתר באמצעות התאמתו לדרישות של גוגל בכל הקשור להופעה במיקום גבוה במנוע החיפוש שלה. ככל שהמיקום של האתר גבוה יותר במנוע החיפוש, כך הרי גדול הסיכוי שהגולש יגיע אל האתר. חלק בלתי נפרד מקידום אורגני הוא פענוח מילות המפתח שהגולש משתמש בהן כדי להגיע אל האתר.

מילים הן למעשה המפתח לקידום אורגני נכון. חלק גדול מתהליך האופטימיזציה – ההתאמה של האתר לדרישות של גוגל הוא ניסיון לעלות את אותן מילות מפתח שמקיש הגולש כשהוא מחפש שירות כלשהו. כך למשל אם גולש מסוים מחפש טיסות זולות לחו"ל, הוא ישתמש במילים "טיסות זולות", "טיסה זולה", "כרטיסי טיסה זולים" וכדומה כדי להגיע לחברות שמציעות בדיוק את זה...טיסות זולות לחו"ל. חברות אלו חייבות ליצור תוכן שכולל את המילים הללו כדי להגיע אל הגולש.

שימוש מושכל וחכם במילים

לא מספיק לכתוב באתר עשרות פעמים את מילות המפתח שמחפש הגולש, יש להשתמש בהן בחוכמה. יצירת תוכן מעודכן, מתחלף ובעיקר...מקורי, היא חלק מפעילות קידום אתרים שגרתית. כותבי תכנים משמשים היום לכתיבת מאמרים לאתרים, בין אם המאמר מתפרסם בתוך האתר עצמו וכולל שימוש מושכל במילות המפתח או אם הוא מתפרסם באתרי מאמרים חיצוניים שבהם ניתן ליצור קישור לאתר – כך או כך, חשוב שהתוכן יהיה מעניין, מקורי וקל לקריאה עבור הגולש. הכללים האלו הם חלק מהפרמטרים שמציבה גוגל בכל הקשור לנושא של קידום אתרים.

חברת קידום אתרים מקצועית לוקחת את בנק המילים הרלוונטיות לפי נושא האתר ומשלבת אותן באמצעות כותבי תוכן איכותיים שעובדים עבורה במאמרים בנושאים שונים – המאמרים אמורים לתת ללקוח שירות וייעוץ בנושא שהוא מחפש וגם, דרך הייעוץ הזה, לגרום לו לבצע פעולה של יצירת קשר עם החברה המפרסמת, ללחוץ על קישור לאתר החברה ובעצם – בסופו של דבר לבחור בחברה הזו כנותנת שירות. 


[ קרא עוד... ]


מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל

02/04/2013, 6:51 pm

מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל

בואו נניח את הקלפים על השולחן; בעלי עסקים ישראליים הם לא "פראיירים". בעלי אתרים מסחריים יודעים היטב לאיזו מטרה הוקם אתרם, ומה הם רוצים ממנו בשורה התחתונה.

כבעל עסק אתה יודע איך אתה רוצה שהאתר יראה, אילו תכנים וחומרים אתה רוצה לחשוף בפני הלקוח, ואילו לקוחות מתאימים לך. בנוסף, כבעל עסק, מי כמוך יודע שהלקוח היקר שלך מבין רק חלק מוגבל מהשירות או המוצר שלך. באופן דומה, האתר אשר השקעת בו הינו רק קצה הקרחון, וישנה פעילות ערה מתחת לפני השטח אשר מכוון לתוצאות הטובות ביותר.

פרסום על ידי קישורים ממומנים כבעל אתר, באפשרותך לשלם למנוע החיפוש על פרסום מסוג Ad Words, ולגרום לאתרך להופיע בשולי החיפוש. למרות שצורת פרסום זו הינה וותיקה ומוכרת, היא מובילה לתוצאות מצומצמות מפני שהגולש יודע שמדובר בפרסום, ובדרך כלל אינו חש אמינות כלפי קישורים ממומנים כאלו. בנוסף, קמפיינים אלו הינם זמניים בלבד.

קידום אתרים אורגני

נקודת המוצא הרחבה ביותר בה מתחיל הלקוח שלך לחפש את מה שהוא צריך ברשת הינו מנוע החיפוש של גוּגל. מנוע החיפוש של גוּגל בוחר לחשוף את הגולש בפני אתרים אשר מכילים באופן היעיל ביותר את מילות החיפוש הממוקדות אשר אותן הגולש ציין.

משתמשי האינטרנט נוטים להתייחס לתוצאות החיפוש שלהם אשר מופיעות בדף התוצאות הראשון, ובשליש העליון של דף זה. נתון זה מצביע על העובדה כי לקוחותיך באינטרנט אינם מעוניינים לבלות זמן רב בחיפוש ומחקר בנוגע למוצר בו הם מעוניינים.

קידום אתרים אורגני - אופטימיזציה למנוע החיפוש תהליך אופטימיזציה של האתר לשם התאמתו למנוע החיפוש, או SEO, הינו האמצעי היעיל ביותר להשגת תוצאות.

אתר אשר תוכנו מותאם באופן יעיל למנוע החיפוש, ימשוך לקוחות איכותיים ביותר ויציע יחס המרה מצויין. מעבר לכך, אתר המקודם באופן נכון על ידי מקצוענים בעלי נסיון, יישאר בראש תוצאות החיפוש לאורך זמן.

טיפ: מומלץ להשתמש באותה חברת קידום אתרים אורגני גם לשם בניית האתר שלך.

הצעדים העיקריים אשר נעשים לשם קידום האתר הינם:

חקר מילות המפתח הרלוונטיות לתחום ולצרכי בעל האתר – מחקר כזה יחשוף בפנינו אילו מילות חיפוש נמצאות בשימוש לשם מציאות אתרים כמו זה של הלקוח. יצירת תוכן מקורי ומעניין, המכיל באופן נבון את מילות החיפוש המתאימות עבור האתר. בניית מערך קישורים בתוך האתר, והפניות מדפים מקצועיים אל האתר.

בשורה התחתונה - מה אנו מקבלים מאתר המקודם באופן נכון ומקצועי? אנו מקבלים המרה של כמות המבקרים באתר לכדי הזמנות או מכירות.


[ קרא עוד... ]


כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים

02/04/2013, 12:36 am

כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים

כתיבת מאמרים : היום כולם כבר יודעים, כי אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע קידום אתרים יעיל לאתר העסק הוא כתיבת מאמר; לא אחד, אלא כמה שיותר וכל כך למה? כי מאמרים מקדמים אתרים - את זאת כבר הצליחו להוכיח. פרסום מאמרים באתר האינטרנט שרוצים לקדם וגם באתרים חיצוניים לו שמהם מקשרים לאתר עצמו, תורמת באופן משמעותי מאוד לקידום אתרים וכתוצאה מכך - כמובן, גם להשגת המטרה המרכזית של בעל העסק - יותר פניות מלקוחות. משום שהדרך הזאת כבר הוכחה, צריך לדאוג לכך שהיא תתבצע כמו שצריך.   אז איך כותבים מאמרים ?כדי לסייע לכם להצליח במשימה, הנה לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם בתחום של כתיבת מאמרים לקידום אתרים: כתבו מאמרים עם ערך מוסף לגולש חלקו את המאמר לפסקאות  תנו כותרת מעניינת לכל פסקה כתבו בגובה העיניים כתבו תקציר בתחילת המאמר או בסופו אם תדאגו שהמאמר יכלול את האינפורמציה המדויקת שהגולש מחפש, שהכותרות במאמר ינחו אותו למקום החשוב לו ושהכתיבה תהיה זורמת ומעניינת - רוב הסיכויים שהוא יוגדר כמאמר טוב, ויתרום מאוד לקידום האתר שלכם.  כתיבת מאמרים עם ערך מוסףהדבר הראשון שיש לדאוג לו כשכותבים מאמרים, גם אם הם מאמרים לקידום , הוא ערך מוסף לגולש. מאמרים המופקים על ידי תוכנות תרגום למיניהן או באמצעות תוכנות שהופכות מאמר אחד למאמר דומה אבל אחר הם מאמרים שנכתבים הרבה פעמים לצורך קידום אתרים. אולם, גם אם במקרה מאמרים אלה יביאו לקידום של האתר ברשימת תוצאות החיפוש, רוב הסיכויים שהם לא ישיגו את המטרה המרכזית של בעל העסק - יותר פניות מלקוחות. זאת משום שלקוחות שיגיעו למאמרים אלה יבינו שמדובר במאמרים שמטרתם קידום אתרים בלבד ושאין בהם כל פיסת מידע אינפורמטיבית, ורוב הסיכויים שלא יקליקו על הקישורים המצויים בהם ושיעברו די מהר למאמר אחר. זאת משום שהגולשים מחפשים מידע, ומאמר שלא תורם להם את המידע הזה הוא לא מאמר טוב בעיניהם, ולכן גם לא מאמר טוב להגדלת כמות הלקוחות ובסופו של דבר גם לא מאמר טוב לצורך קידום אתרים.   הכותרת שתופסת כדי לכתוב מאמר נכון חשוב מאוד לחלק אותו לפסקאות, כשלכל פסקה יש כותרת משלה. הכותרת תכוון את הקורא שאין לו את היכולת או את הזמן לקרוא את המאמר כולו, ותאפשר לו לקבל את האינפורמציה המדויקת שהוא צריך. כדאי שהניסוח הכותרות יהיה אטרקטיבי, כמו למשל שימוש במשחקי מילים, קופירייטינג מסוים וכד'.כתיבת מאמרים בגובה העיניים מלבד אינפורמציה ומידע שיכול לסייע לגולש, חשוב מאוד לכתוב את המאמר בצורה כזאת שהוא יהיה מובן לכמה שיותר אנשים. אין צורך לכתוב גבוהה-גבוהה כי הדבר עלול לגרום לגולשים להירתע מהמאמר ולחפש מאמר אחר שגם יספק להם את המידע הדרוש וגם יהיה כתוב בצורה מובנת להם. כתבו כמו שרובה אנשים רוצים לקרוא: בפשטות או בקיצור: בגובה העיניים.קיצור תולדות הזמןכמו שאתם בוודאי יודעים, לרוב האנשים אין היום הרבה זמן. התוצאה היא שהרגלי הקריאה השתנו, ובמקום לקרוא לעומק אנשים קוראים "שטוח", מרפרף. לכן, אם יש לכם אפשרות, נסו לתמצת את עיקרי המאמר בתחילתו או בסופו, ולתת לקורא הממהר אפשרות להבין תוך כמה שניות מה יש במאמר הזה בשבילו, ואם כדאי לו בכלל להיכנס לעובי הקורה ולקרוא יותר. אין ספק שבולטים ו/או משפטים קצרים יעשו את ההבדל בין קורא שנשאר לקורא שעוזב את העיר (או את המאמר, במקרה הזה) במהירות.      כתיבת מאמרים - עניין של זמן אין ספק, שלכתוב מאמר שעונה על כל הפרמטרים שהוזכרו לעיל זה לא דבר של מה בכך. מדובר בפעולה שמצריכה השקעה של זמן ושל מחשבה, שלא תמיד מצויים בשפע אצל בעלי האתרים עצמם. במידה שיש בידיהם זמן ויכולת כתיבה זה מצוין, כי רק הם יוכלו להעביר בצורה מדויקת את המידע שהגולש מחפש. אבל, גם אם אין לכם, כבעלי אתרים (ובעצם - כבעלי עסקים) את הזמן, אתם בהחלט יכולים להגיע למצב של כתיבת מאמר טוב באמצעות פנייה לחברה המספקת שירותי תוכן מקצועיים. כל מה שיהיה עליהם לעשות (במידה שבחרתם בחברה רצינית ואמינה) הוא להעביר לכותב התוכן שלכם את האינפורמציה הדרושה, והוא כבר יעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר: הוא יבצע מחקר מילות מפתח על מנת לאתר את מילות החיפוש בהם משתמשים הגולשים שמחפשים אחר מידע בתחומי העיסוק של החברה ויבצע תחקיר מעמיק לגבי הנושא עליו אתם מעוניינים לכתוב. התוצאה תהיה מצוינת - מאמרים שגם מספקים לגולש את כל האינפורמציה שהוא מחפש וגם תורם באופן ודאי וברור לקידום האתר שלכם.
[ קרא עוד... ]


קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח

10/03/2013, 4:56 pm

קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח

היום בעלי עסקים קטנים ובינוניים מבינים שאי אפשר להזניח את הרשת ומקימים אתרי אינטרנט קטנים כדי לעמוד בתחרות הגדולה על ליבו של הגולש הרי הוא הלקוח הפוטנציאלי. בין אם מדובר בבעלי מקצוע כמו אינסטלטורים, גננים או שיפוצניקים או בחברות שמציעות מוצרים מיוחדים כאלה ואחרים, כולם רוצים להיות בולטים בשטח, ראשונים בכל חיפוש, שולטים בידו של הגולש. תהליכי קידום אתרים על ידי חברות מקצועיות עוזרים גם לעסקים קטנים מאד להיות ראשונים ובולטים. עשינו בשבילכם סדר במושגי קידום האתרים כדי שתוכלו להבין עד כמה זה חשוב.

מה זה בעצם קידום אתרים?

כל בעל עסק צריך להכיר את המונח קידום אתרים. קידום של אתרים הוא למעשה הגדלת החשיפה של האתר על ידי התאמתו לפרמטרים של גוגל כך שהוא יופיע במיקום גבוה יותר ברשימת התוצאות של מנוע החיפוש שלה. ידוע שכל לקוח גולש בגוגל כדי למצוא את בעל המקצוע הדרוש לו, את החנות הקרובה לבית שלו או את נותני השירות המתאימים לו ביותר – ככל שהאתר שלך יופיע גבוה יותר ברשימת התוצאות האורגניות של מנוע החיפוש של גוגל כך למעשה גדולה החשיפה של האתר מול הלקוח.

חברות קידום אתרים מסייעות לטיפוס במיקום במנוע החיפוש של גוגל על ידי עבודה מול כותבי תוכן שבאמצעותם מעדכנים את האתר, בניית אתר חדש או שדרוג האתר תוך התאמתו המירבית לפרמטרים של גוגל ויצירת באזז לגבי האתר באמצעות קישורים חיצוניים ופרסום מודעות בגוגל ובמקומות אחרים.

עבודה מול חברת קידום

כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים נכון אנחנו מדברים על עבודה משותפת עם מקדמי אתרים מקצועיים. מקדם מקצועי ידאג באופן קבוע להתאמת האתר לכל מה שגוגל דורשים, לתוכן שיווקי אפקטיבי ומקורי לפי כל הכללים ולבדיקת הסטטיסטיקות כדי לעקוב שאכן האתר עושה צעדים נכונים בדרך למעלה. היתרון של חברת קידום אתרים הוא קודם כל שהיא דואגת באופן בלעדי, יומיומי ומקצועי עד הסוף לכל מה שקשור לקידום האתר, דבר שלא מצריך מבעל האתר השקעה של זמן, מאמץ וכסף.


[ קרא עוד... ]


כללי הברזל לקידום אתרים

03/03/2013, 2:32 pm

כללי הברזל לקידום אתרים

 

בין אם מדובר בחברה מסחרית, בבית עסק קטן, בחנות מקומית או בהוגה דיעות שרוצה לפרסם את הרעיונות שלו ולהגיע לכמה שיותר אנשים, לכל אחד מאיתנו יש היום אתר אינטרנט משלו. קידום אתרים מהווה חלק בלתי נפרד מהתהליך שעובר כל אתר כדי להיחשף בצורה הכי טובה ומתאימה לקהל הגולשים שמתאים לו. כיום קידום אתרים מחייב את מי שעוסק במלאכה, בין אם מדובר בחברות לקידום אתרים או במחלקות השיווק והפרסום בתוך החברות עצמן, להיות עם היד על הדופק בכל הקשור לחוקים ולכללים של קידום באינטרנט.

אז מהם הכללים לתהליך קידום אתרים נכון?

מקוריות: קידום אתרים אורגני הוא קידום אתרים שמתבסס על החדרת תוכן מקורי, מעניין וייחודי לאתר האינטרנט המקודם, תוך שימוש במילות מפתח שהותאמו לחיפוש גולשים פוטנציאליים בגוגל. כך למשל אתר על רפואת שיניים יכלול מאמרים העוסקים בנושא תוך שימוש במילות מפתח כמו "רופא שיניים", "מרפאת שיניים" וכדומה. לפי חוקי קידום אתרים של גוגל התוכן חייב להיות מקורי ב-100 אחוזים כדי להזניק את האתר למעלה בתוצאות מנוע החיפוש. בעידן בו רבים מעתיקים זה מזה מאמרים ותכנים, המקוריות מייחדת את מי שבאמת רוצה תוצאות טובות.

שימוש במודעות פרסום: לצד קידום אורגני של אתר האינטרנט ניתן היום לערוך קידום אתרים גם באמצעות שימוש במודעות הפרסום של גוגל. תהליך זה נקרא קידום ממומן והוא מהווה חלק חשוב בקמפיין של קידום אתרים. מודעות אלו בדרך כלל מפנות את הגולש ללחוץ עליהן ולקבל מידע נוסף ומערכת התשלום של גוגל עובדת לפי כמות ההקלקות, בשיטת "שלם לפי קליק".

תוכן מעניין: לצד העובדה שתהליך קידום אתרים חייב להתבסס על תוכן מקורי, התוכן צריך להיות גם מעניין ככל הניתן. ככל שהתוכן יהיה רלוונטי ומעניין כך הסיכוי שהגולש יישאר באתר גבוה יותר. שילוב מילות המפתח בצורה נוחה ולא מלאכותית מסייע גם במובן הזה – כשהניסוח הוא מעניין ולא מאולץ.

שימוש ברשתות חברתיות: לצד פרסום בגוגל קידום אתרים מתבסס כיום גם על הרשתות החברתיות – פייסבוק, טוויטר, פורומים ואתרי מאמרים מסייעים להביא את בשורת האתר אל הגולשים. חברת קידום אתרים שלא מתייחסת גם למדיות האלו לא מעודכנת עם הזמן. 


[ קרא עוד... ]


אופטימיזציה לתוכן האתר

01/01/2013, 7:15 pm

אופטימיזציה לתוכן האתר

קידום האתר היא מיומנות גדולה וכיום כבר קיימת תורה של ממש בנושא. מה עושים? מה לא עושים? ומתי חשוב וצריך לבצע הכל?

אחד הדברים החשובים בקידום האתר, בנוסף לכל שאר המאפיינים, זה אופטימזציה של תוכן האתר. ישנם מאין כללי ברזל שיש להישמע להם על מנת שמבנה האתר יהיה תואם לנדרש במנועי החיפוש השונים, וכך יקל על קידום אתרים שאתם מבצעים.

 

תחילה צריך להבין מה המשמעות של אופצימיזציית תוכן.

תוכן הוא עיקרו ומרכזו של כל אתר אינטרנטי. מובן לנו שהתוכן חשוב מאד לקהל הלקוחות שנכנסים לסייר באתר, אך התוכן חשוב לא פחות לבדיקות מנועי החיפוש השונים. אופטימזציית תוכן זו בעצם בדיקה של ככל הטקסט הכתוב באתר, האם הוא תואם את מילות החיפוש שקבענו קודם לכן. בדיקה מדוקדקת של מיקום הטקסט באתר, המילים המודגשות, רלוונטיות הטקסט וכו'.

תוכן האתר הוא בעל חשיבות גדולה לקידומו. התוכן חייב להיות מקורי, ענייני ולעסוק בתחום העיסוק המקודם. משמע- לא תיהיה משמעות אם האתר מצהיר כי הוא בנושא אחד וכל התוכן בו יהיה בנושא אחר לגמריי- זה מוריד את האמינות בעיני מנועי החיפוש. 

 

באיזה שלב נעשה את אופטימזציית האתר?

אחרי שכבר התאמנו את מבנה האתר ועשינו לו אופטימזציה (קוד האתר, מיקומים באתר וכו') ולאחר שמצאנו את מילות החיפוש שאנו רוצים לקדם, נותר לנו אם כן להתאים את תוכן האתר למנועי החיפוש.  

אבל העבודה שלנו לא מסתיימת בעת הכנסת תכנים חדשים לאתר או בעת בניית אתרים. זו עבודה מתמדת של מקדם האתר- לעבור על התוכן החדש והישן שנכנס לאתר, תמיד להתאים אותו ולכוון אותו לתוצאות הרצויות.

ואחרי שכבר יש לנו את כל המידע הרלוונטי על מה זה אופטימזציית תוכן ומתי נעשה זאת, בואו נבחן כיצד יש לעשות זאת:

-          יש לבחון ולבדוק את צפיפות המילים בעמוד ספציפי. חשוב לציין שכאשר בעמוד יש כמות קטנה של טקסט זה מוריד "מציונו" במנועי החיפוש. הקפידו על צפיפות טקסט של כ- 20%.

-          כפי שכבר נאמר- יש להתאים את הטקסט למילות הליפוש שנקבעו.

-          וכמובן רלוונטיות הטקסט לאתר כולו.

-          יש לבדוק כי כל תוכן תואם את העמוד שבו הוא נמצא.

-          ובהמשך לכך- לוודא כותרות תקינות ונכונות של העמודים.

-          סידור התוכן בצורה נוחה ונגישה לגולשים

-          תוודאו מקוריות התוכן המוצג- מנועי חיפוש יודעים לזהות תוכן כפול.

 

תוכן איכותי ומקצועי יקנה לכם עדיפות ורלוונטיות בתוצאו מנועי החיפוש ובפרסום באינטרנט של אתרכם.  

 

 

 


[ קרא עוד... ]


סודות האינטרנט - לדוג בהנאה

25/12/2012, 6:44 pm

סודות האינטרנט - לדוג בהנאה

פעם הייתי נוהג לדוג במזח ביפו. השקט, השלווה וההתמקדות בחכה היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.פעמים רבות יצא לי להרהר בכך שבעצם כל התחום של קידום ושיווק באינטרנט בו אני עוסק דומה לדייג.

כדי לדוג צריך להצטייד ב חכה, פיתיון, סבלנות והנאה והדגים כבר יבואו... ואם לא? צריך לחשוב למה זה לא עובד ולעשות שינויים בהתאם. אולי הפיתיון לא טוב, אולי באיזור שאני דג אין קהל דגים פוטנציאלי, אולי היד איתה אני מחזיק את החכה אינה רגישה מספיק ולכן אני לא מושך ברגע המדוייק לכך ובעוצמה המתאימה או שמא הקרס שאני משתמש בו לא מתאים לסוג הדגים ולכן גם דגים שנתפסים בחכה בורחים? ואולי אחרון... מאד חשוב בעיני- אולי אני לא נהנה מהדייג? ... כשלא נהנים, אין הרבה סיכוי. מסכימים?

שיווק באינטרנט – חכה, קרס ופיתיון

על מנת להבין את דרכי השיווק המוצלחות ביותר לעסק שלכם, כדאי שתיתנו תשומת לב למספר פרמטרים חשובים:

• איתור המקומות בו נמצא קהל היעד שלכם

• הפיתוי שיגרום להם לעצור, לטעום ולבלוע

• חכה שתעביר את הדגים שנתפסו אל סל הלקוחות שלך

גם אם בהתחלה נדמה לכם שאין לכם תשובות ופתרונות, אל דאגה. התחילו עם ניחושים. מה שלא יודעים, מנחשים. נסו כמובן לתת את הניחוש הטוב ביותר ולאחר מכן לבצע ביקורת על עצמכם בשיטת ניסוי וטעיה. את התוצאות החיוביות תאמצו ותחזקו ואת התוצאות השליליות תזנחו.

לדוגמא: אם אינכם יודעים היכן נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם, זירקו מספר ניחושים. בגוגל, בפייסבוק, בפורומים, בבלוגים. לאחר מכן בידקו את התוצאות והסיקו מסקנות. בעזרת תהליך של ניסוי, טעיה וביקורת תוכלו להגיע לפרמטרים מדויקים ומוצלחים יותר.

יאללה, מי תופס?

בפוסט זה אנו מדברים על תפיסת הדגים והעברתם מהמים אל הסל שלכם. לאחר מכן יש להכין מהם מטעמים. אבל כיצד להכין מטעמים מהדגים שנתפסו, נדבר בפעם אחרת. אז זוכרים? העברת הדגים לסל שלנו וכמה שיותר......

איפה נמצא הקהל הפוטניצאלי שלכם?

נוכחות ופעילות שלכם באיזור בו נמצא קהל פוטנציאלי לעסק שלכם תסייע לכם רבות בתהליך השיווק. כמובן שבאיזורים בהם לא נמצא קהל פוטניצאלי אין טעןם לבזבז את זמנכם. נסו לדמיין את עצמכם במצב שלהם, נסו להרגיש את הבעיות שלהם ונסו לנחש היכן הם יהיו או לאן הם ילכו בכדי למצוא פתרון לבעיה או לצורך שלהם.

חישבו על פיתיון טוב

אם אתם מבינים מהי הבעיה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, הפיתיון הטוב ביותר יהיה הפיתרון לבעיה שלהם. השתדלו לעזור. עשו זאת באהבה לפתור את הבעיות שלהם וזה יגרום להם לשוב לטעום מהפיתיון.

איך מעבירים לקוחות שנתפסו בחכה שלכם לסל?

ובכן, בשיווק, קידום ומכירות, העובדה שהלקוח הפוטנציאלי נגס בפיתיון שלך אינו ערובה לכך שהוא יגיע לסל שלך. לקוחות רבים עלולים להנות מהפיתיון ולהמשיך הלאה. על מנת שנוכל לשפר את אחוז ההמרה של לקוחות פוטנציאליים אלו ולהפוך אותם ללקוחות של העסק שלכם, אנו זקוקיםל תהליך הבנוי משלבים שיעזור לבצע את ההמרה. כמו כן, כל האנרגיה המושקעת בקידום ושיווק העסק צריכה להתנקז למקום אחד.

אתר אינטרנט שבנוי נכון יכול לשמש ככלי אליו תנוקז כל האנרגיה ודרכו יבוצע תהליך איכותי וממוקד להמרת הדגים הפוטנציאליים ללקוחות המייצרים בסופו של דבר רווח לעסק. תהליך זה דורש התייחסות נוספת במאמר אחר. או יותר נכון ספר...

בפוסטים ובמאמרים אותם אני כותב, אני דן הרבה על חשיבות תהליך זה. הכי הכי חשוב שתיהנו מהתהליך גם אם לפעמים נערמים קצת קשיים בדרך.

בהצלחה !


[ קרא עוד... ]


 


| קידום אתר עסק באינטרנט || קידום עסק קטן באינטרנט || הקידום באינטרנט |
  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
ערוצים נוספים:
[ תוכניות סוכנים, אפיליאט | כתיבה שיווקית, קופיריטינג | שיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט | דיוור ורשימת תפוצה | עסקים אונליין | קידום אתרים | רשתות חברתיות ]

למה, למה לא?! - בלוג ההזדמנויות שבאינטרנט: רח' יוניצמן 2, תל-אביב. מיקוד:  6936024. טל. 050-5340003

להצליח באינטרנט! ואללה זה עובד!