ספר לחבר הוסף לפייסבוקהוסף לגוגל סימניות

סודות השיווק באינטרנט – דייג אוהב דגים?

internet_Marketing

פעם אהבתי לשבת על המזח בנמל יפו ולדוג. השקט, השלווה וההתמקדות בחכה היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטציה מרגיעה.

מדהים עד כמה תהליך הקידום והשיווק באינטרנט בו אני עוסק מידי יום מזכיר לי את חווית הדייג. צריך חכה, פיתיון, סבלנות והנאה והדגים כבר יבואו... ואם לא? צריך לחשוב מה לא עובד ולעשות שינויים בהתאם. אולי הפיתיון לא מתאים, אולי לא שורצים באזור דגים פוטנציאליים, אולי היד על החכה אינה רגישה מספיק ואינני מושך ברגע הנכון ובחוזק המתאים או אולי הקרס בו אני משתמש לא מתאים לסוג הדגים ולכן גם דגים שנתפסים בחכה בורחים? ואולי אחרון... הכי חשוב- אולי אני לא נהנה מהדייג? ... אם לא נהנים, אין הרבה סיכוי. נכון?

שיווק באינטרנט – חכה, קרס ופיתיון
בכדי למצוא את שיטות השיווק המתאימות ביותר לעסק שלכם, עליכם להתמקד במספר פרמטרים חשובים:

  • אזור בו שורץ קהל דגים פוטנציאלי
  • פיתיון מתאים שהדגים ירצו לבלוע
  • חכה שתעביר את הדגים שנתפסו אל סל הלקוחות שלך

בהתחלה כנראה שלא תהיינה לכם תשובות ברורות לכל הפרמטרים ולכן התחילו עם ניחושים. מה שלא יודעים, מנחשים. מנסים לתת את הניחוש הטוב ביותר ולאחר מכן לבצע ביקורת בשיטת ניסוי וטעיה. את התוצאות החיוביות תאמצו ותחזקו ואת התוצאות השליליות תזנחו.

לדוגמא, אם אינכם יודעים היכן נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם, זרקו מספר ניחושים. בגוגל, בפיסבוק, בפורומים, בבלוגים. לאחר מכן בדקו את התוצאות והסיקו מסקנות. בעזרת תהליך של ניסוי, טעיה וביקורת תוכלו להגיע לפרמטרים מדויקים ומוצלחים יותר.

יאללה בואו נתחיל את הכיף...
בפוסט זה אנו מדברים על תפיסת הדגים והעברתם מהמים אל הסל שלכם. לאחר מכן יש להכין מהם מטעמים. אבל כיצד להכין מטעמים מהדגים שנתפסו, נדבר בפעם אחרת. כעת אנו עוסקים בהעברת הדגים מהמים אל הסל שלנו. וכמה שיותר...

אזור בו שורץ קהל הלקוחות הפוטנציאלי
באזורים בהם נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים, אתם צריכים להיות נוכחים ופעילים. אין טעם להיות באזור בו הלקוחות הפוטנציאלים לא נמצאים. נסו לדמיין את עצמכם במצב שלהם, נסו להרגיש את הבעיות שלהם ונסו לנחש היכן הם יהיו או לאן הם ילכו בכדי למצוא פתרון לבעיה או לצורך שלהם.

פיתיון מתאים...
אם הבנתם את הבעיה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, הפיתיון הטוב ביותר יהיה הפתרון לבעיה. נסו לעזור להם. עזרו להם עם כל הלב לפתור את הבעיות שלהם ואין ספק שהם יגיעו שוב ושוב לטעום מהפיתיון.

חכה או תהליך להעברת הלקוחות שנתפסו, לעסק
ובכן, בשיווק, קידום ומכירות, העובדה שהלקוח הפוטנציאלי נגס בפיתיון שלך אינו ערובה לכך שהוא יגיע לסל שלך. הרבה לקוחות יכולים ליהנות מהפיתיון ולהמשיך הלאה. בכדי לשפר את אחוז ההמרה של לקוחות פוטנציאליים אלו ולהפוך אותם ללקוחות של העסק שלכם, צריך תהליך הבנוי משלבים שיעזור לבצע את ההמרה. כמו כן, כל האנרגיה המושקעת בקידום ושיווק העסק צריכה להתנקז למקום אחד.

אתר אינטרנט שבנוי נכון יכול לשמש ככלי אליו תנוקז כל האנרגיה ודרכו יבוצע התהליך הנכון להמרת הדגים הפוטנציאליים ללקוחות שמכניסים לעסק כסף ויציבות. תהליך זה דורש מאמר בפני עצמו. או יותר נכון ספר...

סיכום,
בפוסטים ובמאמרים אותם אני כותב, אני דן הרבה על חשיבות תהליך זה. החשוב ביותר הוא שתיהנו מהתהליך ותתמידו גם אם לפעמים נערמים קצת קשיים בדרך. כי שכזה עובד, זה עובד.

מקווה שעזרתי, בהצלחה!

 

  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
ערוצים נוספים:
[ תוכניות סוכנים, אפיליאט | כתיבה שיווקית, קופיריטינג | שיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט | דיוור ורשימת תפוצה | עסקים אונליין | קידום אתרים | רשתות חברתיות ]

למה, למה לא?! - בלוג ההזדמנויות שבאינטרנט: רח' יוניצמן 2, תל-אביב. מיקוד:  6936024. טל. 050-5340003

להצליח באינטרנט! ואללה זה עובד!