השיווק באינטרנט

שיווק עסק באינטרנט שונה משיווק בערוצי המדיה אחרים, זהו שיווק בעל אופי יותר חברתי בו אלמנט ניהול התקשורת מול הקהל, הינו מהאלמנטים החשובים והבולטים. זהו שיווק בו מתאפשר לנו יותר למקד את הפרסום לקהל מאוד ספציפי ובנוסף, יש הרבה יותר כלים ואפשרויות לנהל מעקב אחר תוצאות הפרסום ולשפר כל הזמן.

שיווק באינטרנט- עשה ואל תעשה

10/04/2013, 5:27 pm

שיווק באינטרנט- עשה ואל תעשה

שיווק באינטרנט, בשונה משיווק בכלי מדיה אחרים, הוא שיווק מאד ממוקד וכזה המאפשר מעקב פרטני אחר כל פעולה, שעשיתם וניתוח הצלחתה או אי הצלחתה עם כלי עזר פשוטים ומאד משמעותיים. האינטרנט, בניגוד לכל יתר המדיות הקיימות הוא עולם אינטראקטיבי דו כיווני. כלומר, כל מה שאני בתור בעל חברה עושה יכול להגיע אל הצרכן, וכל מה שהצרכן עשוה ברשת, יכול להגיע אלי כבעל החברה. יחס הגומלין הזה הוא הכלי העיקרי לעבודת שיווק באינטרנט.

עשה ואל תעשה בשיווק העסק שלך

שיווק אינטרנטי מצריך חשיבה שיווקית חדשה ושונה ממה שהכרנו במדיות חד כיווניות. האפשרויות שהאינטרנט מעלה בפנינו לשיווק הן מאד ממוקדות, והן יכולות למקד אתכם במטרה באופן מאד ייחודי. פרסום באינטרנט צריך להתחשב בעובדות אלה ולהתמקד בפלח הגולשים שמעניינים אתכם בלבד, ולא בכלל הגולשים בזמן נתון. פילוח ומיקוד הם שני הכללים החשובים בשיווק ופרסום באינטרנט.

אז מה אסור לעשות בשיווק באינטרנט:

·         אסור לנסות להגיע לכלל הגולשים – זה בלתי אפשרי, לא יעיל ועלול להרוס אתכם תקציבית.

·         אסור להתפזר יתר על המידה – התפזרות ברשת כה גדולה לעולם לא תהיה אפקטיבית.

·         אסור להזניח את קידום האתר שלכם שהוא המפתח לנגישות הגולשים אליכם במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל.

ומה צריך לעשות:

·         יש ללמוד להשתמש בכל הכלים הסטטיסטיים העומדים לרשותכם ברשת.

·         יש ללמוד להתמקד בפלח הגולשים הרלוונטי לעסק שלכם ושם לפרסם.

·         יש ללמוד לקדם את האתר שלכם כל הזמן ולהבין שזה המפתח למאמצי השיווק ברשת.

·         יש ללמוד לעשות שימוש ברשות החברתיות כדי למתג ולקדם את העסק שלכם.

יש לעדכן את הקמפיין השיווק שלכם באינטרנט על בסיס יומי ולתקן ולשפר כל הזמן.
[ קרא עוד... ]


שיווק באינטרנט - 10 טיפים שיעזרו לכם להצליח בגדול

10/04/2013, 5:25 pm

שיווק באינטרנט - 10 טיפים שיעזרו לכם להצליח בגדול

שיווק באינטרנט הוא אמנות בפני עצמה. כדי להצליח כיום בעולם התחרותי שבו כל עסק, קטן כגדול, מעלה אתר לאינטרנט, יש להבין כי שיווק באינטרנט קשור עם מיתוג עסקים באינטרנט ועם פרסום באינטרנט, ומעל לכל קידום אתרים באינטרנט. כדי להצליח עם שיווק באינטרנט, כלומר להגדיל מכירות ורווחים, עליכם לעבוד עם אנשי מקצוע המכירים את התחום על פרטיו. כדי להבין בפני מה אתם עומדים הנה לכם:

 

10 טיפים שיעזרו לכם להצליח בגדול:

1.      אתם לא לבד – האינטרנט הוא פלטפורמה שמשתפת מיליוני אתרים, ואתם רק אחד מהם. כולם רוצים להצליח בשיווק ומי שמצליח הוא המקורי, המעז והלא שגרתי.

2.      הבנת המדיה – לפני שמתחילים יש להבין את המדיה, ולדעת שמדיה דו כיוונית, אינטראקטיבית מאפשרת לכם אין ספור דרכים לשווק, ולבקר את השיווק שלכם על בסיס מיידי.

3.      בנייה ועיצוב של אתר מושך – כל האתרים נראים אותו הדבר, אבל כל אתר הוא ייחודי. הפכו את עיצוב האתר שלכם לייחודי וזכיר.

4.      קידום אתרים – כדי שידעו עליכם ברשת, עליכם לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. קידום אתרים אורגני או ממומן, ומומלץ משולב.

5.      מיתוג העסק שלכם – נצלו את האינטרנט כדי למתג את העסק שלכם עוד לפני, או במקביל לקידום האתר והשיווק ברשת.

6.      פרסום במנועי חיפוש – פרסום במנועי חיפוש הוא כלי מצויין לקידום העסקים שלכם.

7.      פרסום ברשתות חברתיות – השתייכו לדור העכשווי הנמצא רוב שעות הגלישה ברשתות חברתיות ובראשן פייסבוק.

8.      פרסום באתרים ידידותיים – פרסום באתרים בעלי עניין לתחום העסק שלכם.

9.      עבדו עם חברה מקצועית –אל תחשבו שתוכלו לעשות זאת בעצמכם.

10. היו דינאמיים - עדכנו כל הזמן את הקמפיין כי הרשת לעולם לא נסגרת.

 


[ קרא עוד... ]


קורסים בשיווק באינטרנט

10/04/2013, 5:22 pm

קורסים בשיווק באינטרנט

קורס שיווק באינטרנט מתאים לאנשי שיווק, שמכירים את התחום, והם מעוניינים לרכוש את הכלי הזה המכונה שיווק באינטרנט. לימודי שיווק באינטרנט מתאימים גם ליזמים ואנשי עסקים, המעלים את העסק שלהם לרשת, והם מעוניינים להכיר את הדרכים לשיווק בפלטפורמה זו. ויש כאלה הפונים ללמוד את מקצועות השיווק באינטרנט מתוך אינטרס לעבוד בחברות פרסום בנישה זו, שהולכת וגדלה בכל יום יותר. אם לפני עשר שנים היתה מחלקת השיווק לאינטרנט במשרד פרסום אחוז קטן מכוח האדם והתקציב לכל לקוח, הרי שהיום מדובר בעשרות אחוזים והדבר הולך וגדל. שיטות השיווק הקלאסיות כמו עיתונות, רדיו וטלוויזיה הולך ופוחת משום כך לימודי שיווק באינטרנט הפכו לכל כך פופולאריים.

קורס שיווק באינטרנט – תכנים שונים

קורס שיווק באינטרנט הוא קורס שיווק לכל דבר, והוא כולל מרכיבים רבים של שיווק כללי כגון:

·         הגדרת עסק לצרכי מיצוב ומיתוג

·         יחסי ציבור

·         פילוח שוק וכתיבה שיווקית

·         יצירת תוכניות שיווק וניהול קמפיין

·         עיצוב ככלי לשיווק

·         כלכלת מאקרו ומיקרו ויחסם לשיווק

·         שיווק במנועי חיפוש

·         שיווק באתרים

·         בניית מסעי פרסום ותקצוב וכדומה

לימודי שיווק באינטרנט – התמקדות והתמקצעות

במסלול הלימודים של מקצועות השיווק באינטרנט שמים את הדגש על כלי השיווק של האינטרנט, ועל ניצולם לכל הפרמטרים שצויינו למעלה. לימודים אלה ממקדים את התלמיד בתחום האינטרנט, כאשר נלמדות כל האפשרויות החל משיווק במונעי חיפוש, באתרים שונים ברשתות חברתיות, באינדקסים, על ידי יצירת בלוגים וניהולם וכיוצא באלה.

לימודי שיווק באינטרנט מקנים ללומדים כלים לשיווק נכון על ידי הנחלת ידע תיאורטי לצד תרגול מעשי, פיתוח חשיבה שיווקית וכדומה. שיווק באינטרנט וקידום אתרים הם תחום מקצועי מאד ספציפי, המצריך ידע נרחב בשיווק ובפרסום כדי לנצל זאת כראוי.
[ קרא עוד... ]


סודות השיווק באינטרנט

10/04/2013, 5:20 pm

סודות השיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט הוא תחום, שהולך וכובש לו מקום בכיר בעולם השיווק והפרסום, וכיום אין משרד פרסום שאין לו מחלקה לשווק ופרסום באינטרנט, שהולכת וגדלה כל הזמן. הטלפונים החכמים, המאפשרים לכל אחד לגלוש באינטרנט מכל מקום תרמו לא מעט למהפכה הזו, וכיום פרסום באינטרנט "רודף" אחר הצרכנים הפוטנציאלים לכל מקום.

שיווק באינטרנט בצורות שונות

שיווק באינטרנט מאפשר לבעלי העסקים להיות מאד ממוקדים, ולהגדיל את הנוכחות של עסק שלהם במקומות הנכונים, על מנת לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. דבר זה נעשה בעיקר באמצעות מספר פעולות:

·         קידום אתרים במנועי החיפוש ובראשם גוגל.

·         פרסום במנועי חיפוש.

·         העלאת באנרים ופרסום באתרים שונים.

·         שיווק באמצעות ניוזלטרים.

·         פרסום באינדקסים לעסקים שונים.

·         השתתפות בבלוגים או יצירת בלוג ועוד .

סודות שיווקית באינטרנט או מה ההבדל בין שיווק אינטרנטי לשיווק קלאסי

עד להופעת האינטרנט כגורם דומיננטי בכל תחומי החיים שלנו, היה הפרסום הקלאסי שולט בזירת השיווק. השיווק נעשה פחות או יותר על ידי פנייה להמונים באמצעות כלי תקשורת המוניים כמו עיתונים, רדיו וטלויזיה. הרעיון היה לנסות ולהגיע לכמה שיותר אנשים בפרסום אחד. עולם האינטרנט שינה את חוקי השיווק לחלוטין, וכיום המגמה היא התמקדות, פילוח שוק נכון ובחירה ממוקדת של ערוצי השיווק שאיתם תוכלו להגיע לקבוצת הצרכנים, שמעניינת אתכם בלבד.

שיווק באינטרנט מדיד הרבה יותר

בנוסף לאלמנט ההתמקדות, השיווק באינטרנט הרבה יותר מדויק מבחינת המדידה של תוצאות הקמפיין מאשר בפרסום הקלאסי. האינטרנט מאפשר לכל אחד כלי מדידה וסטטיסטיקה רבים, שבאמצעותם ניתן למדוד כמעט כל דבר הקשור לפרסום שלכם ברשת. ניתן לדעת כמה אנשים נכנסו לאתר שלכם, כמה לחצו על הבאנר שלכם, הגיעו אליכם מאתרים אחרים וכדומה.  


[ קרא עוד... ]


כללים לשיווק באינטרנט

10/04/2013, 5:19 pm

כללים לשיווק באינטרנט

כל הדרכים מובילות לרומא, אומר השיר המפורסם, ובשיווק הדבר נכון שבעתיים. המטרה היחידה של כל מסע שיווק בכל מדיה, שהיא להגדיל את מכירות והכנסות העסק שלכם. הציפייה להגדלת הרווח הכספי עומדת בבסיס כל שיווק של כל מוצר או שירות. כל הדרכים כשרות לכך כל עוד פועלים לפי החוק. החוק בנושא פרסום ושיווק מאד גמיש, ומאפשר כמעט הכל. כיום הזירה העיקרית לעשיית עסקים היא האינטרנט, ולכן חשוב לדעת כמה כללים בשיווק באינטרנט. הצלחה שיווקית ברשת תלויה בהבנת והפנמת כללים אלה.

טעויות נפוצות בשיווק ברשת

לפני שמתחילים עם כללי "העשה", יש לעמוד על כמה כללי "אל תעשה" שהם נחשבים לטעויות נפוצות בשיווק ברשת.

·         אל תנסה להגיע לכל העולם בקמפיין בודד.

·         אל תנסה לכלול בפרסום שלך את כלל המוצרים או השירותים שלך.

·         אל תתפרש בכל המקומות ללא אבחנה.

·         אל תחשוב שאתה מקורי במה שאתה עושה.

טעויות אלה מובילות לאסונות שיווקיים גדולים, מכיוון ששיווק ברשת אינו דומה לשיווק בחוץ, ויש לו כלים למדוד גם פעולות נקודתיות, שמלמדות אודות הצלחתן או אי הצלחתן, כדי להמשיך הלאה.

כללים בשיווק באינטרנט

הכלל הראשון הוא לדעת, שמה שאתה מנסה לעשות, מנסים לעשות בכל רגע נתון עשרות או מאות חברות אחרות ברשת. לכן, ההמלצה היא לעבוד עם חברת שיווק באינטרנט. הצלחה שיווקית באינטרנט תלויה לא מעט בבחירת חברה מתאימה לצרכים שלכם.

הכלל השני הוא פילוח שוק, והתמקדות בעיקר תוך הזנחת הטפל. לא עוד קמפיינים המכוונים לכלל הגולשים, אלא לפלח צר אך אפקטיבי של צרכנים פוטנציאלים עבורכם, התברגות ברשתות חברתיות ויצירת קורים שמובילים לאתר שלכם מכל מקום.

כלל שלישי הוא לעולם לא להזניח את קידום האתר שלכם בכל הצורות האפשריות.

 


[ קרא עוד... ]


אלמנט ההמלצות באתר שלך

14/11/2012, 1:05 pm

אלמנט ההמלצות באתר שלך

היום אני מעונין לדבר איתכם על נושא שכולם ראו באתרים שונים, יודעים, שמעו עליו איכשהוא ברקע אבל לא ממש היתייחסו אליו - מה שנקרא אלמנט "ההמלצות" באתר שלך. אלמנט זה תומך בשיווק העסק ואם מיישמים אותו כמו שצריך, ברגע הנכון ובמקום הנכון, יש ביכולתו לעשות הבדל עצום בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר.

הבעיה...

כיום כשהשוק רווי בהצעות, מתחרים, אתרי אינטרנט שמציעים כל מה שאפשר להעלות על הדעת יש בעיה של אמון בקרב קהל הצרכנים ההגולשים באינטרנט. חוץ מזה, חלקם התאכזבו קשות מאתרים ועסקים שהציעו, הבטיחו ולא קיימו לצערנו יש כאלה. המוצר שלנו הוא ייחודי ואיכותי ועשינו עבודת שיווק נפלאה. האתר שלנו עומד בכל הקריטריונים הנדרשים להצלחה שיווקית. הצלחנו ליצור תעבורה של כניסות איכותיות לאתר שלנוולמרות זאת קיים מחסום של אמון בין האתר שלנו לבין הגולש.

מחקרים מעמיקים הראו שלוקח לגולש ממוצע להיכנס לאתר כמה פעמים עד לביצוע ה רכישה. לפעמים אפילו עשרות פעמים. מדובר בגולש שמעוניין לבצע את הפעולה אך מהסס בעיקר בגלל חוסר אמון. תופעה זו גורמת לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאלים מפוספסים שברובם גם לא יחזרו יותר לאתר וממילא לא יהיה לנו עוד אפשרות ללשכנע אותם באמיתות ובאיכות המוצר או השרות שלנו.

אמון וסמכות

המלצות של צד שלישי וולפעמים גם יצירת פורום באתר של שאלות נפוצות, במידה ומיושמים נכונה , יהוו כלי חזק מאוד לפתרון בעיית האמון והשכנוע הסופי. אנשים שקשה להם לקבל החלטות מעריכים קבלת המלצה ועצה מגורם אחר. בנוסף, אנשים אוהבים ללמוד מנסיונם של אחרים (להתגלח על הזקן) ברור שמאוד חשוב מקור ההמלצות ואמינותן. היו מקרים באתרים אותם קדמנו, שהוספת אלמנט זה שילשה את כמות הפניות האיכותיות והלקוחות החדשים לבית העסק.

אפקטיביות אלמנט ההמלצות תלויה ב:

1. מיקום – חשוב לתת את הדעת למיקום המודול בדף. ההמלצות צריכות להיות מורכבות ממודול המציג תקציר של מספר המלצות מרשימות בלבד כאשר לכל תקציר יש קישור להמלצה כולה. חשוב למקם את המודול במקום הנכון בעמוד, מקום בו נמצא הגולש אשר מתעניין במוצר שלנו אך עדיין בשלב שבו הגולש עדיין לא בטוח לגבי רכישת המוצר. בדיוק בנקודה הזו ההמלצות יכולות לעשות את העבודה ולשכנע את הגולש לרכוש את המוצר.

2. אמינות – המלצה שאינה אמינה תגרום לפעולה הפוכה. קיימים לא מעט מקרים בהם אנו רואים באתרי אינטרנט המלצות שברור למדי שהם פרי דמיונו של בעל האתר. המלצות אלו מתאפיינות בדרך כלל בהגזמת יתר. הדרך הנכונה ביותר ליצור המלצות אמינות היא להשיג לבקש מלקוחות אמיתיים להמליץ. אם ניתן לצרף תמונת הממליץ, עדיף (בתנאי שמקבלים רשות). במקרים רבים כשאני מבקש מלקוחותי לארגן המלצות לשילוב באתר שלהם, אני נתקל בתגובה שזוהי עבודה קשה ובעייתית. ולמרות זאת וודא תתפלאו, לקוחות אוהבים שמבקשים מהם טובות כאלו וברוב המקרים הם ישמחו לעזור. גם קיבלתם המלצה אמינה וגם יצרתם דרך נוספת ליצור קשר עם הלקוחות ולשאול לשלומם.

3. שאלות נפוצות – זהו אלמנט אשר פועל בדומה להמלצות ויכול להיות כגיבוי ועיבוי. גולש שנכנס לאתר והמוצר סיקרן אותו אבל הוא בספק, יקבל עידוד מההמלצות משם יפנה לשאלות הנפוצות שכבר נשאלו על ידי אחרים ויקבל תשובות. כמו כן, משאלות אלו הוא יוכל להתרשם במורה טובה לגבי טיב המוצר ואיכות השרות. מאוד חשובה אמינות השאלות והתשובות והצורה הנכונה להשיג שאלות אמינות היא להשתמש בשאלות אמיתיות שנשאלו על ידי לקוחות העסק שלך.

זכור, אתר אינטרנט יכול להיות כלי שיווקי עוצמתי ולספק לכם לך לקוחות חדשים ובאופן שוטף. ולכן חשוב וכדאי לך לתת את תשומת הלב הראויה לאתר והתוצאות לא יאחרו להגיע...


[ קרא עוד... ]


בניית אתרים - מה מייחד את העסק שלכם?

30/07/2012, 7:28 pm

בניית אתרים - מה מייחד את העסק שלכם?

 

בניית אתרים - מה מייחד את העסק שלכם?

בניית אתר תדמית, בניית חנות וירטואלית, אתר גלריה או אפילו מיניסייט חייבת להיות מושתתת על אסטרטגיה שיווקית. הצעד הראשון הגיבוש אסטרטגיה היא בחינה של מה בעצם מייחד את העסק שלכם והמוצר/שירות שהוא מספק מהמתחרים שלכם.

למה חשוב לבדוק מה מייחד את העסק שלי?

על מנת לגבש אסטרטגיית שיווק יעילה לכל עסק, חייבים לייחד אותו מן המתחרים, למצוא סיבה שבגללה קהל היעד יעדיף אתכם על פני אחרים ולהדגיש אותה. למשל "אנחנו הכי איכותיים", "המוצר שלו הכי זול", "השירות שלנו הכי מהיר", "המוצר עושה משהו שאף מוצר בקטגוריה שלו לא עושה" וכדומה. בניית אתר לעסק למשל לא יכול להיעשות עד שלא תדעו מה אתם רוצים להדגיש, מה מבדל אתכם מן המתחרים שלכם.

בניית אתרים לעסק - איך בחינת יתרונות על פני המתחרים עוזרת לי בפועל?

בחינת יתרונות על פני המתחרים עוזרת קודם כל כפי שאמרנו לגיבוש אסטרטגיה שיווקית. בפועל, היא עוזרת לביסוס המוצר שלכם כמותג. ברגע שהמותג נכנס לתודעה הצרכנית ומקושר ליתרון של המוצר/שירות תוכלו לראות גדילה של המכירות וכמובן הרווחים. אם תדעו במה אתם טובים יותר, תוכלו להנחות חברת בניית אתרים לעסק לבנות לכם אתר שמדגיש את היתרון. אם החברה עושה את עבודתה נאמנה, הגולשים באתר ישתכנעו ולא יהססו לרכוש את המוצר/שירות שלכם.

שילוב של ייחודיות החברה בתהליך בניית אתרים לעסק

עכשיו שאתם יודעים מה מייחד אתכם, מבדיל בין המוצר/שירות שלכם לזה של המתחרים תוכלו לשלב זאת באתר שלכם. ייחוד מתבטא קודם כל במסר שאתם מעבירים. את המסר המרכזי שלכם מעבירים דרך עיצוב האתר, דרך הלוגו של האתר, דרך הסלוגנים שמלווים את האתר ואת המוצרים. שנית, הייחוד של העסק והמוצר/שירות יכול להתבטא גם באינטראקטיביות גבוהה, למשל דרך רשתות חברתיות, דרך אפליקציה לסמרטפונים ועוד. בניית חנות וירטואלית למשל שמקושרת לפייסבוק שגם בו היתרון שלכם ברור ללא ספק יגדיל את המכירות באתר.

 

בבואנו לשווק עסק כלשהוא בין אם זה עסק עם מיקום פיזי או אתר אינטרנט לעסקים. הצעד הראשון הוא לדעת מה מייחד את העסק שלך . לפעמים נדמה לנו ששום דבר לא מייחד את העסק שלנו  אבל זה בכלל לא נכון. לדוגמא באם אתם מתכננים בניית חנות וירטואלית ואתם היחידים שמציעים ייעוץ ומענה אנושי בתחום שלכם הרי יש לכם כאן משהו שמייחד אתכם ואותו כדאי לכם לשווק.


[ קרא עוד... ]


גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף

18/07/2012, 12:38 pm

גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף

גולש נכנס לאתר שלנו? זה אומר שהצלחנו למשוך את תשומת ליבו לכמה רגעים. כעת, אנו רוצים שהגולש ישאר באתר וימשיך את המסלול שמיפינו עבורו ולכן כדאי שנדע על מה הוא חושב ומה הוא צריך. אז... איך נוכל בעצם לגרום לגולש להמשיך במסלול, להבין את המסר שלנו ולגרום לו לבצע פעולה? כיצד נדע מה עובר לו בראש? מה מעניין אותו? מה מציק לו?

האם אני נמצא במקום הנכון?זוהי השאלה שמעסיקה את הגולש בשניות הראשונות כאשר הוא מגיע לאתר זכרו, הגולש מחפש פיתרון ואנו רוצים להיות הכתובת שתספק לו את הפיתרון. אם לא ימצא פיתרון, ימשיך הגולש לאתרי המתחרים. לכן יהא עלינו לספק לו פיתרון פשוט, מהיר וברור שהוא אכן במקום הנכון. את המסר הזה אנו צריכים להעביר באופן חזק ומיידי. למעשה, זהו האלמנט החשוב ביותר בדף אשר בלעדיו, הגולש לא ישאר כדי לצפות בשאר

כוחה של הכותרתהכותרת הנמצאת בראש הדף היא מהאלמנטים הראשונים והבולטים ביותר בהם נתקל גולש בכניסתו לאתר. הכותרת היא זו שתקבע באם הגולש ינטוש את האתר או ישאר וימשיך במסלול. את הכותרת רצוי לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. לפיכך כדאי להשקיע זמן, יצירתיות ומחשבה כדי ליצור כותרת חזקה שתגרום לסקרנות אצל הגולש ותניע אותו להישאר בדף ואף לעבור לדפים אחרים באתר.

מאפיינים של כותרת חזקהנבחר בגודל גופן הגדול לפחות פי שניים מגודל גופן הטקסט באתרנטפל בעיצוב הכותרת על ידי הדגשה או אלמנט עיצובי אחר שייצור בידול ותשומת לבבבחירת צבע הכותרת, נדאג לתת קונטרסטיות לרקע האתר ונבחר צבע ניגודי ובולטעלינו להעביר לגולש מסר חזק, פשוט וברור – הגעת למקום הנכון

אלמנטים ודגשים שיש לתת בכתיבת כותרתחשוב לזכור שהגולש למעשה הגיע לאתר מאחר והוא מחפש פיתרון כלשהו והמסר שלנו לגולש יהיה - אתה במקום הנכון. אז הנה מספר רעיונות שימושייים בהם תוכלו להיעזר להשגת מטרה זו בכתיבת כותרת מתאימה: פשטות, עוצמה, שאלה, ייחודיות, הבטחה, הזדהות, רלוונטיות, סקרנות, דחיפות, תקווה. הקפידו. כדאי לא לכתוב הבטחות שסביר שלא תוכלו לקיים ואל תלחיצו אם זה לא רלוונטי. השתדלו לא להיסחף ולהיות ספאמריסטיים. אל תתנשאו ואל תתחכמו. הישארו פשוטים, ברורים וחזקים וזהו כל הסיפור.

באילו מילים מומלץ להשתמשניתן להשתמש במילים או ביטויים חזקים שמפעילים את הרגש, הסקרנות, ההזדהות וכו. חשוב להימנע מביטויים שליליים ולהשתדל להשתמש בביטויים חיוביים ומעוררי תקווה והשראה. מחקרים רבים נעשו בתחום זה. תוכלו למצוא ביטויים שכאלו בעזרת מנוע החיפוש של גוגל. להלן כמה מהמילים הללו: מדהים, הצלחה, טוב יותר, פשוט, קל, חייב, צריך, סודות, מיידי, חינם, מובטח, מוכח, קסם, מדהים, לגלות, ללא תשלום, תוצאות ועוד...


[ קרא עוד... ]


 


| שיווק עסקים באינטרנט || שיווק עסקים קטנים || שיווק אתרים באינטרנט |
  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
ערוצים נוספים:
[ תוכניות סוכנים, אפיליאט | כתיבה שיווקית, קופיריטינג | שיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט | דיוור ורשימת תפוצה | עסקים אונליין | קידום אתרים | רשתות חברתיות ]

למה, למה לא?! - בלוג ההזדמנויות שבאינטרנט: רח' יוניצמן 2, תל-אביב. מיקוד:  6936024. טל. 050-5340003

להצליח באינטרנט! ואללה זה עובד!