אפיליאט, תוכניות סוכנים

תוכניות שותפים, Affiliate programs הינם מההזדמנויות האמיתיות לעשיית כסף בהאינטרנט. נכון, ישנם תוכניות רבות שכאלו שהסיכוי להצליח בהם נמוך או אפילו שואף לאפס. אך לאלו שיודעים כיצד לזהות את ההזדמנויות האמיתיות, ערוץ זה בהחלט יכול לספק את התשתית עליה ניתן להצליח. ישנם כאלו שהפכו את השימוש בתוכניות סוכנים למקצוע של ממש והקימו עסקים גדולים ומצליחים וישנם כאלו שמגלגלים מחזורים בני 7 ספרות בחודש מערוץ זה.

תוכנית שותפים באינטרנט - כולם מרוויחים

26/06/2013, 11:17 am

תוכנית שותפים באינטרנט - כולם מרוויחים

אז מה זה מכרז אינטרנטי?

 

מכרז אינטרנטי הוא מכירה פומבית בה מפורסם מוצר כזה או אחר (מחשב נייד, טלווזיית פלזמה, מקרר, אפילו דירה מרוהטת!) ולו יש מחיר מקסימלי להצעה. לדוגמא, באתר ביג דיל מכרזים, תוכלו לראות שלכל המוצרים ההצעה המקסימלית היא 99 ש"ח!. במהלך המכרז, כל גולש רשום יכול לתת כמה וכמה הצעות, כל הצעה עולה סכום סימלי של דמי השתתפות (יש אתרים בהם הצעה עולה 15 ש"ח, ויש כאלה שהעלות היא 2-3 שקלים )כאשר החוק היחידי הוא לא לתת 2 הצעות זהות. כמציעי הצעות, אנחנו לא יכולים להחשף להצעות של גולשים אחרים אלא רק בסוף המכרז, אבל אנחנו כן יכולים לראות איזה שחקן מוביל כרגע מבחינת ההצעות.בסוף המכרז, נחשפות ההצעות. הצעות שהן גבוהות מהמחיר המקסימלי נפסלות. במידה ויש 2 הצעות זהות, גם הן נפסלות. רק ההצעה היחודית (כלומר, שאין זהה לה במכרז) זוכה!, כך ששחקנים שהציעו הצעות בשלב מסויים במכרז, ולאחר ההצעה שלהם שחקנים אחרים הציעו הצעות גבוהות יותר, יכולים עדיין לנצח!

מכרזים מביאים קונים מדיה באינטרנט וכך הגולשים מגיעים לאתרי מכרזים. משרד פרסום עושה חישוב של כמה אנשים מינימום צריך באותו זמן שיהיו באתר בכדי שהמכרז יצליח.

תפסיקו לפחד ותתחילו להרוויח!

למרות הכדאיות והפוטנציאל הרווחי האדיר שיש במכרזים אינטרנטיים, רבים מאיתנו עדיין לא ניסו להרוויח במכרזים. הסקפטיים שבינינו מאמינים שאף אחד לא באמת זוכה בדבר, אחרים חושבים שאי אפשר לזכות בלי להשקיע כמות בלתי מבוטלת של זמן, והחששנים ביותר פשוט מוותרים מראש במחשבה שאין להם מזל. אבל השאר, משחקים במכרזים וזוכים בפרסמים מדהימים במחירי רצפה. האמת היא, שברגע שניטרלנו את הפחד, זה כבר שאלה של מספר ניסינות. בסופו של דבר, גם אם נשתתף ב10 מכרזים ונזכה רק באחד, ובכל מכרז נציע 2 הצעות, יצא לנו עדיין לזכות במוצרים מדהימים שהעלות שלהם היא פי 10ו יותר מהסכום עליו משלמים במכרז. 

תוכנית שותפים באינטרנט

במכרזים באינטרנט כולם זוכים. זאת לא השערה, זאת עובדה. אז תשילו את החששות ותתחילו לשחק!


[ קרא עוד... ]


תכניות שותפים? לא לכל אחד!

18/07/2012, 3:14 pm

תכניות שותפים? לא לכל אחד! מה אתם עושים רעש?

הרבה באזז ויראלי היה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות בישראל לגבי התעסקות עם תוכניות שותפים ועשיית כסף פסיבי מהבית בעזרת שיטות שיווק השותפים. כמעט כולם שמעו למשל על מכללת קליקים או על בתי-ספר אחרים ללמוד שיווק באינטרנט, ואין ספק - זה בהחלט מפתה ומהפנט ללכת בעקבות ההבטחה של חופש כלכלי תוך כמה חודשים או שנים בודדות. הקהל הישראלי הוא ספקן מטבעו, ובצדק. עוד לפני שהכל התחיל כאן, בארה"ב כבר היו אלפי אפיליאטורים שחלקם עושים הרבה מאוד כסף וחלקם עושים מעט כסף. בשורה התחתונה, השאלה המתבקשת היא: האם כדאי להיכנס לעולם הזה של שיווק תוכניות שותפים?

לפני שנענה על השאלה הזאת, צריך קודם כל לדעת מה זה בכלל "שותפים"? מי שעדיין לא יודע מה זה, אז בקצרה: זוהי שיטה לפיה (כמעט) כל אחד יכול לפרסם מוצרים שונים באינטרנט ולגזור קופונים מהצלחת הפרסום כתגמול על עבודתו כמשווק באינטרנט. בדר"כ בשביל לשווק באינטרנט חובה להקים אתרי אינטרנט ממקודים, לשתול בהם פרסומות רלוונטיות, להשיג תנועת גולשים מרובה (ע"י כל מיני דרכים כגון: קידום אורגני ולא אורגני) וכך להשיג גולשים שבסופו של דבר ילחצו על הפרסומות באתר שלנו - ומהם נעשה "כסף קל ופסיבי". 

לכאורה נשמע פשוט, לא?

ובכן, אם אתם שוקלים או מתלבטים האם להיכנס לתחום או לא המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם, אז הנה כמה טיפים שאולי לא ידעתם שיעזרו לכם לקבל החלטה.  

דברים שכדאי לדעת!

1. קשה מאוד להיות אפיליאט ישראלי משום שהקהל האינטרנטי בישראל הוא מאוד מצומצם, שלא כמו הקהל הדובר אנגלית באמריקה הצפונית למשל. כמות האנשים הפוטנציאלית שגולשים בעברית היא מאוד מאוד קטנה יחסית לכמות האנשים באנגלית או בסינית או בהודית למשל, ולכן גן הרווח מהאתרים האלו צפוי להיות הרבה יותר נמוך מאתרי אפיליאציה באנגלית.לכן, אם אתם מתכוונים להיכנס לתחום הזה, קחו בחשבון שבשלב מסויים, תצטרכו לעבוד בשפה האנגלית.

2. צריך ידע בסיסי באינטרנט, כגון ידע על שרתים, דומיינים, SEO ועוד. אם אתם ממש רחוקים מהמושגים האלה, יקח לכם יותר זמן להיכנס לתחום.

3. בשלב מסויים אתם צריכים לעבוד עם מיקור חוץ. יש פה ושם עבודה סיזיפית בכל תחום השיווק שותפים ולכן יכול להיות שתצטרכו להעסיק איזה הודי או פיליפיני בשביל לבצע משימות שונות.

4. חשוב להיות יצירתי כי כל אפיליאט "נלחם" בעוד אלף כמוהו שהרבה פעמים מנסים לשווק בדיוק את אותו מוצר באינטרנט ולכן צריכה להיות ייחודיות מסויימת או רעיון או הברקה שתיצור את היתרון הבולט בשביל לעשות את הכסף הגדול.

5. בארץ, ישנם כמה גורואים שבאמת הצליחו לעשות ועדיין עושים מיליונים. כל השאר, אלפי אנשים - או שהם מדשדשים או שהם עושים ממש מעט כסף מזה בדיוק מהסיבה אותה צייניתי בסעיף 4.

בכל מקרה, אם אתם כן מחליטים ללכת על התחום הזה, שיהיה המון בהצלחה, ורק טוב!

 

 

 

 

 

 


[ קרא עוד... ]


תוכנית שותפים מול תוכנית מפיצים

27/01/2012, 2:13 pm

תוכנית שותפים מול תוכנית מפיצים

תוכנית שותפים, תוכנית מפיצים וההבדלים הקטנים שביניהם תוכנית שותפים

כל מי שעבד בסביבת האינטרנט בשנים האחרונות יכול היה לחזות את עליית המודל השיווקי שנקרא תוכנית שותפים. תוכנית שותפים למעשה מציעה מודל שיתוף רווחים בין הגוף שמעוניין להציע את המוצרים או השירותים שלו לקהל הרחב לבין גוף שמעוניין לקחת את האחריות על שיווק והפניית קהל היעד תמורת עמלות.

ניתן למצוא תוכנית שותפים גם בעסק שאינו מנוהל ברשת, המלצות והפניות של לקוחות בין עסקים תמורת הטבות הייתה נפוצה מאז ומעולם. מדיום האינטרנט מאפשר לפתח כלים מדידים, נגישים וזולים להפצה מאסיבית של מודל זה, אנשים רבים הצליחו לפתח את מודל ה"עבודה מהבית" ברשת בזכות יתרונות אלו .

בתוכנית שותפים, לעסק שמספק את המוצר או השרות אין אפשרות להפסיד מכיוון שהוא משלם אך ורק על פעולות מוגדרות מראש, השותף לוקח על עצמו את האחריות לפנות ללקוחות ולהוביל אותם לביצוע אותה הפעולה.

תוכנית מפיצים

תוכנית מפיצים ניתן למצוא בעולם האמיתי כמו ברשת בדיוק כמו תוכנית שותפים, גם תוכנית מפיצים הגיעה למסה גבוהה ככל שהשימוש באינטרנט נעשה נפוץ יותר. בתוכנית מפיצים מודל שיתוף הרווחים מתבטא בפער שיוצר המפיץ מול הלקוח לבין המחיר שגובה ממנו מנהל תוכנית המפיצים עבור המוצר או השרות.

למעשה מפיץ הוא עצמאי/חברה שמאמין במוצר ומעוניין להציע אותו ללקוחות שלו. תוכנית המפיצים מאפשרת לו לפנות ללקוח ולהרוויח כסף על המכירה באופן ישיר, המפיץ מתנהל כמו חברה לכל דבר. בתוכנית מפיצים לרוב מדובר על מוצרים בעלי תפוגה, ז"א שקיים גם מודל חידושים או רכישה חוזרת, דבר שמאפשר למפיץ לחזור ולגרוף רווחים בכל מכירה.

השוני בין תוכנית מפיצים מול תוכנית שותפים

כמנהלים של תוכנית מפיצים או תוכנית משווקים נרצה לגייס את אותו קהל יעד: יזמים שמעוניינים להגדיל את ההכנסות של העסק או של עצמם, אנשים בעלי יכולת ניהול עצמאית ויכולת עבודה מול לקוחות.

בתוכנית מפיצים המפיץ למעשה הוא הפנים של החברה - היכולות, הניסיון, הידע והכלים שהמפיץ מביא איתו הם רלוונטיים וחשובים, למנהל התוכנית יש אינטרס לקדם ולייעל אותו, לשפר ל לו את הידע ואת הכלים.בתוכנית שותפים השותף מתוגמל על פי הביצועים שהוגדרו לו והכלים בהם הוא משתמש הם כלים שהוא מפתח לבד לגיוס הלקוחות.

קיימים בשתי התוכניות מודלים משתנים של רווחים ראשוניים ורווחים חוזרים והנושא בעיקר תלוי במנהל התוכנית.תוכנית שותפים לרוב תדרוש מהשותף רק לשווק ולפרסם את המוצר בעוד שבתוכנית מפיצים נדרש ממנו להיות חלק מפעיל מכל תהליך גיוס, מכירה וביצוע התשלום ולכן ברוב המקרים נמצא שמודל הרווחים של תוכנית מפיצים תהיה גבוה יותר.

בעידן האינטרנט לפעמים רואים תוכניות משולבות והכול במטרה אחת - להביא את הלקוח לביצוע פעולת המרה ושכל הצדדים יהיו מרווחים.


[ קרא עוד... ]


תכנית שותפים כי ביחד יותר נעים

27/01/2012, 2:02 pm

תכנית שותפים כי ביחד יותר נעים

תוכנית שותפים היא אחת הדרכים המעניינות לייצר שכבות של שיווק המשתף בעלי עסקים שונים בעלי אינטרסים זהים תחת מטרה אחת: להרוויח זה מקיומו של זה. בעידן הממוחשב שבו אנו חיים, ותחת התחרות להגיע אל המקום הראשון בדירוג של מנועי החיפוש, מהווה תוכנית שותפים דרך נוחה וחכמה, המאפשרת לבעלי אתרים פרסום נוסף, עקיף, באמצעות אתרים חברים. מהי תוכנית שותפים ומי נחשב שותף - על כך במאמר הבא.

מהם תוכניות שותפים?

תוכניות שותפים הן חלק מממשק שיווק שיתופי באינטרנט, שמטרתם לענות על הצורך של היזמים השונים בהשגת לקוחות בתפוצה נרחבת, תוך כדי הענקת ביטחון לקיומו של המסחר ולמבנה של העמלות. בהקשר זה תוכנית שותפים הן תוכניות, שמגייסות משווקים ומוכרים עצמאיים למוצר מסויים בתמורה לעמלות קבועות. במסגרת תוכניות שותפים ערבים זה לזה, השותפים השונים ומייצרים הכנסה נוספת אחד עבור השני בהסתמכם על הגולשים ככוח שיווקי רב.

איך מתבצעת תוכנית שותפים?

כמעט כל בעל אתר היום עשוי לקבל הצעה להיכנס אל תוכניות שותפים שונות, לקבל קוד ייחודי לו ולפרסם באתר שלו אתרים אחרים. במידה והגולשים באתר שלו ירכשו את המוצר או השירות המוצעים באתר אחר דרך התוכנית שותפים, הרי שהוא ירוויח מכך, כמו גם חברו לאותה תוכנית שותפים חכמה. בעל האתר, הנכנס אל תוכניות שותפים, נדרש להציב פרסומות מסוגים שונים באתר שלו, לציין מספר לינקים, ולהחזיק אצבעות חזק, כי הגולשים המגיעים אל האתר שלו ימשיכו ממנו הלאה לעבר תשלום באתר השני, החבר באותה רשת שותפים מדוברת. התשלום נקבע במסגרת התוכנית שותפים הוא קבוע עבור כל הצדדים.

למה שווה לך להצטרף אל תוכנית שותפים?

תוכנית שותפים מתגמלת את בעלי האתר מבלי שיעבדו קשה. בכל פעם שגולשים באתר שלך יבחרו להקליק על פרסומות שהצבת עבור אתרים אחרים, המשתתפים באותה תוכנית שותפים, הקופה שלך תרשום. מהסיבה הזו, אם יש לך תנועה גבוהה של גולשים באתר, תוכל ליהנות מהכנסה כספית קבועה, וכנראה שכל תוכנית שותפים תרצה בך כחבר.

ומה עם זכות הבחירה?

אל דאגה. הצטרפות אל תוכניות שותפים אין משמעותה, כי מעתה אתה כלי לשיווק אתרים אחרים נטול בחירה עצמאית. כל התוכנית שותפים הרציניות יאפשרו לך בחירה של סוגי הפרסומות שתרצה להציב באתרך: באנרי פלאש, או באנרים סטטים, קישורים כתובים, תיבות וכן הלאה. בנוסף תהיה לך אפשרות לבחור, אילו מפרסמים, החברים באותה תוכנית השותפים, תרצה לפרסם באתר שלך מבלי לפגוע באופי האתר ובקהל היעד שלך, והיכן למקם את הקישורים והפרסומות. מהסיבה הזו רצוי לעשות עבודת מחקר, ולבחור תוכנית שותפים אמינה ואיכותית, המציעה מגוון רחב של מפרסמים וממשקי ניהול ידידותיים ותמיכה בפרסום ממומן.

כמה שווה לך תוכנית שותפים?

תוכנית שותפים מגדירה תשלום קבוע לכל החברים בה, על סמך פרמטרים שונים: ישנו תשלום לפי חשיפה, לפי הקלקה, לפי הפנייה, לפי הרשמה של לקוח, ועבור מכירה שהתבצעה בפועל. כל אחד מאלו מתומחר אחרת, וכל החברים באותה תוכנית שותפים מודעים לכך, ויכולים לבצע צעדים לקידום מכירות שכאלו, במקביל לקידום האתר שלהם עצמם.

תוכנית שותפים בכל פינה

בארץ לא תתקשה למצוא תוכנית שותפים משום שהן נפוצות במיוחד, פשוטות ונוחות לכל הצדדים. ישנה אפשרות לבחור גם תוכנית שותפים בינלאומית, שכדאי להצטרף אליה במידה וקהל היעד של האתר שלכם הוא מחו"ל.


[ קרא עוד... ]


איך תבנה לך תוכנית שותפים מוצלחת

23/01/2012, 8:30 am

איך תבנה לך תוכנית שותפים מוצלחת

תכנית שותפים נסמכת בעיקרה על מודל השיווק WOM, משמע המלצות מפה לאוזן היוצרות אמון אישי בין הלקוח למוכר, ושותפות בתוכנית מוצלחת עשויה להוות מקור פרנסה מכובד המאפשר לכם להגיע לחופש כלכלי. על מנת לפעול נכון בתוכנית שותפים חשוב להשיג הכרה מעמיקה של המוצר הנמכר, להכין תוכנית עבודה מאורגנת ומפורטת, לבנות לוחות זמנים למימוש יעדים ולעמוד בהם, וכן לשווק המוצר באמצעיים קונבנציונאליים או מיוחדים כפתיחת בלוגים ופעילות בפורומים. מכלול פעולות אלו לצד הגדלת הידע האישי בתחום השיווק באינטרנט בכלל, ובתוכניות שותפים בפרט, ישמשו אתכם כבסיס מצוין לתחילתה של דרך כלכלית משתלמת ורווחית.

להכיר את המוצר המשווק

לכאורה אינכם חייבים להכיר היטב את המוצר המשווק בתוכנית השותפים, אך על מנת לבסס את המלצותיכם על המוצר ולהשיג יתרון משמעותי מול המתחרים בשוק, מומלץ ללמדו ולהכירו ואף לרכוש אותו בעצמכם כדי שתוכלו לספר עליו בפרוטרוט ומתוך ניסיון אישי. כך יגדל הרושם החיובי שייווצר בקרב הלקוחות הפוטנציאליים ויגדלו הסיכויים לביצוע מכירה.

איתי פז, מומחה בינלאומי לשיווק באינטרנט ובייעוץ להתוויית תכניות שותפים, ממליץ על הכרת ורכישת המוצר לפני שיווקו. לדוגמא, אם אתם מקבלים אחוזים ממכירת מדפסות מחשב, האמינות שלכם בעיני קהל היעד תגדל אם גם אתם תשתמשו באותה המדפסת, ותוכלו להציג את מעלותיה ודרכי תפעולה בפרוטרוט ומתוך ניסיון האישי.

הכנת תכנית עבודה מאורגנת

כשותף בתוכנית שותפים, הגדרה מראש של תכנית עבודה מאורגנת וברורה תאפשר לכם לעבוד באופן מקצועי ומסודר, לכן חשוב שתכלול זמני עבודה מוגדרים מדי יום וכן לוח זמנים מפורט עבור כל פעילות, אשר לגביו יש להתחייב.

תכנית העבודה עצמה כוללת שני מרכיבים עיקריים:

הראשון הוא פרסום המוצר באמצעים שונים כמו ברשתות חברתיות, בפרסומות ממומנות ודרך יצירת קישורים חיצוניים המרכיב השני עוסק בתקשורת רציפה עם לקוחות קבועים ופוטנציאליים וגיוס לקוחות חדשים.

בנוסף, עבור כל תכנית שותפים ישנן דרישות ספציפיות בהתאם למוצר הנמכר, ויש להתחשב בהן בעת בניית תכנית העבודה.

אמצעי שיווק מגוונים

קיימות דרכים רבות לשיווק המוצר בתוכנית שותפים. בזכות האינטרנט חלק גדול מאמצעי השיווק והפרסום אינם עולים כסף, וכרוכים רק בהשקעת זמן ובניצולו באופן היעיל ביותר, על ידי הכרת כלי השיווק הקיימים ברשת ודרכי הפעולה הנכונות עבור הכלים.

אחד האמצעים היעילים ביותר לשיווק מוצרים בתוכנית שותפים הן רשתות חברתיות, כמו בלוגים ופורומים, טוויטר ופייסבוק. בלוגים מהווים דרך מצוינת לשיווק מוצרים בתוכנית שותפים, וזאת מפני שכיום כל אחד יכול לפתוח בחינם בלוג משלו ואמצעי זה אף מאפשר לכם להיות במקום ראשון בגוגל, דבר אשר לדברי זהר עמיהוד, מומחה בקידום אתרים, מהווה צעד הכרחי למשיכת לקוחות פוטנציאלים.

חשוב לכתוב בבלוג תכנים מעניינים אשר מקדמים את המוצר שלכם ולעדכנו לפחות פעם בשבוע, כך שתוכלו להפוך לסמכות מובילה בתחומכם ומכאן להגדיל את המכירות באופן משמעותי.


[ קרא עוד... ]


איך להצליח ולהרוויח בתוכנית שותפים

03/11/2011, 11:38 pm

איך להצליח ולהרוויח בתוכנית שותפים

רבים שמעו על תוכניות שותפים ורוצים להרוויח כסף נוסף באמצעות האסטרטגיה הזאת, אם כי ללא תוכנית בסיס אמיתית. כדי להצליח בשיווק תוכנית שותפים צריך לפעול מתוך אסטרטגיה ותכנון מוקדם.

 

השלב הראשון הוא לסדר סביבת עבודה נוחה,  משרד ביתי קטן שכולל מחשב עם חיבור מהיר לאינטרנט. סביבה שבה אפשר לפעול ללא הפרעות, רצוי שגם יהיה חלון קטן שמשקיף החוצה, כדי לאפשר לאור מבחוץ להאיר את החדר, או לפחות שניתן יהיה לראות פיסת שמיים. לדאוג למקלדת ארגונומית, שתאפשר כתיבה והקלדה לאורך זמן רב. מה עוד? ללמוד הקלדה עיוורת. זו אחת ההמלצות החמות ביותר שאני יכול להעניק למי שרוצה להרוויח מתוכנית שותפים בכלל, ולעשות כסף באינטרנט בפרט. מכיוון שהתהליך הזה כרוך גם בכתיבה ובהקלדה.

 

תהיה תלמיד חרוץ, מכיוון שאם בכל יום תלמד עוד דבר קטן לגבי עשיית כסף באינטרנט ולגבי שיווק אינטרנט, תוך כמה חודשים יהיה ברשותך ידע שיספיק להתחיל ולהשיק את העסק הראשון שלך ברשת און ליין. קבע לעצמך מטרות ריאליסטיות. יש כאלה שרוצים להיכנס לעסקי האינטרנט, מתוך כוונה לעשות את המכה הגדולה של החיים שלהם. הם רוצים לעשות את המיליון דולר תוך פחת משנה, או מיליון שקל בחצי שנה. אני לא אומר שזה לא טוב לקבוע מטרות גבוהות, ומי שמצליח להשיג את המטרות הללו, אני הראשון שיסיר בפניו את הכובע, יחד עם זאת אני גם יודע שזה לא כזה פשוט.

 

כדאי לפחות בתור התחלה להתחיל עם  מטרות קצת  יותר צנועות, ולהתקדם הלאה. אתה מבין, בתור מתחיל זה ממש לא יהיה פשוט להגיע לרווחים כאלה. גם אם בהתחלה הרווחים נראים לך נמוכים מאוד, זכור, אתה גם לומד בדרך, והלימוד עצמו שווה כסף. כמה כסף עולה ללמוד לשווק באינטרנט? כמה שווה הניסיון הזה שאתה צובר יום יום, שעה שעה? ככל שהזמן  יתקדם, כך תהיה מסוגל להגביר את הרווחים שלך, ולקצור הצלחה גדולה יותר.

 

הטיפ המועיל ביותר שאני רוצה לתת לך הוא לאמץ את הלך המחשבה הנכון. מהו הלך המחשבה הנכון? ובכן, זהו תחום שבו אתה עוזר לעצמך כאשר אתה עוזר לאחרים. זוהי החשיבה הנכונה. זה משפט מפתח שכדאי שתשנן לעצמך, אתה עוזר לעצמך כאשר אתה עוזר לאחרים. תתחיל מתוך הגישה והמחשבה לעזור לאנשים אחרים להשיג את מבוקשם, ובשעה שאתה עושה את זה, גם אתה מרוויח ככה על הדרך. זוהי גישה מנצחת, ואם תאמץ אותה, זה יהיה ניכר בתוצאות שלך.

 


[ קרא עוד... ]


המפתח לעבוד מהבית ולהרוויח

17/03/2011, 12:44 pm

המפתח לעבוד מהבית ולהרוויח

 

המיתוס הוא שאפשר לעשות הון מיידי, באמצעות עבודה מהבית באינטרנט. ככל הנראה אפילו 10% מאלה שעוסקים בשיווק שותפים מהבית, לא הפכו בן לילה לעשירים. אולי יש כמה אשר למרבה מזלם זכו להצלחה עצומה בפרק זמן קצר. כל מי שהצליח אי פעם בעבודה מהבית בתוכנית שותפים ועשה הרבה מאוד כסף, יכול לומר לך  שהוא עבד קשה כדי להגיע למקום בו הוא נמצא עכשיו. הצלחה בשיווק שותפים לוקחת זמן ועבודה קשה, אבל יש בשורה טובה. והבשורה הטובה היא שזה שווה את זה.

המפתח לעבודה מהבית בתוכנית שותפים הוא הקמת אתר אינטרנט משלך. אם אתה מתכנן להתחיל  לעבוד מהבית ולהצטרף לתוכנית שותפים, אחד הדברים שאתה צריך לשקול הוא הקמת אתר אינטרנט משלך, אבל לא רק אתר רגיל, אלא אחד בעל מראה מקצועי. איך לבנות אתר שיווק שותפים? ראשית, אתה חייב לקבל החלטה לגבי התחום או הנישה של אתר האינטרנט שלך. זה יהיה טוב יותר אם כבר יש לך רעיון מה הם המוצרים או שירותים שתרצה לקדם, מכיוון שזה יעזור לך לתכנן את עיצוב האתר בהתאמה. הדבר הבא לעשות הוא לבחור שם תחום ולשכור שירותי אחסון אתרים. שם הדומיין הוא שם ייחודי המשמש הכתובת הייחודית של אתר האינטרנט שלך.  עכשיו אתה יכול להתחיל ליצור את עמודי האינטרנט שלך. אל לך להתייאש אם אתה חושב שחסר לך ידע בתחום הזה. ישנם כלים רבים שיעזרו לך לבנות בקלות את האתר, ואף להשיג תכנים מקוריים. אין ספור מקורות באינטרנט יכולים לסייע לך לבנות אתר שיווק שותפים, למרות שאולי אתה צריך זמן ללמוד עוד ועוד את התהליך כולו. זוהי אחת הסיבות מדוע האתר שלך או המוצרים שאתה עתיד לקדם חייבים להתאים לתחומי העניין שלך. בניית אתר שיווקי בפעם הראשונה יהיה עבורך הרבה יותר מהנה וכיפי, אם אתה בקי בנושא של האתר שלך.

 

עבודה מהבית בהפעלת אתר שותפים, תהיה הרבה יותר מאתגרת, מאשר רכישת אתר כזה ממישהו שכבר בנה אותו ומעוניין למכור. בתהליך של בניית אתר האינטרנט שלך, אתה עשוי גם להגדיל את הידע שלך בטכנולוגיית מידע ושימוש במחשבים, תוכנות ואינטרנט. המפתח כדי למשוך מבקרים אל האתר שלך הוא לקבל תוכן איכותי, ולכן, הדבר הבא שאתה צריך לשים לב בבניית אתר האינטרנט השיווקי הוא נושא של תכנים. ייתכנו גורמים אחרים שתורמים להצלחה של אתר שיווק שותפים, אבל תוכן טוב תמיד יעמוד בראש הרשימה. זוהי בדיוק הסיבה מדוע גולשים בוחרים להיכנס לאתר שלך. הם רוצים לקבל מידע ואם תספק להם את המידע הזה הם יחזרו שוב ושוב. כתיבת מאמרים מעניינים הקשורים לנושא האתר שלך, תמשוך את הגולשים לחזור שוב ושוב אל האתר שלך. תן לגולשים שלך המון מידע שימושי ורלוונטי. עצב את האתר שלך בפשטות, אבל שמור על מראה מקצועי.


[ קרא עוד... ]


אסטרטגיות שיווק

14/03/2011, 1:38 pm

אסטרטגיות שיווק

אסטרטגיות שיווק – תוכנית שותפים של לייבסיטי

תוכנית השותפים של לייבסיטי היא בין תוכניות השותפים המשתלמות ברשת – תוכנית שותפים זו מציעה עמלות מהגבוהות שניתן למצוא, תוך פרסום מוצר איכותי בעל דרישה נרחבת בשוק. מי שמתחיל לעבוד בתוכניות שותפים מוצא את עצמו לעיתים במצב בו הוא אינו יודע כיצד להתחיל: ישנם מגוון דרכי הפצה שונות ברשת, ולא תמיד ברור כיצד ניתן למנף את האפשרויות הרבות הגלומות באינטרנט להפצה של מוצר.

בעת פתיחת החשבון, השותף מקבל באופן מיידי קישור מיוחד אשר דרכו הוא יכול להתחיל לצבור עמלות. בנוסף לכך, החשבון מציע חומרי פרסום מוכנים, כדי להקל על תחילת העבודה: באנרים, חומר גרפי ועוד. במאמר זה נסקור חלק מהדרכים האפשריות לפרסום ושיווק המוצר וכיצד ניתן להפיץ את הקישור המיוחד באופן אופטימלי. כל שותף חופשי לבחור אילו מהאפשרויות השונות מתאימות לו באופן אישי. באופן טבעי, לכל שותף יתאימו דרכי פעולה שונות על בסיס האופי שלו והפעילות הקיימת שלו ברשת, כך שבמסגרת מאמר זה ננסה גם לתת מספר טיפים לגבי מינוף הנוכחות הקיימת ברשת לטובת הפקת רווחים באמצעות תוכנית שותפים.חשוב לציין כי בכל מקרה יש להקפיד ולהתנהל בדרכים לגיטימיות בלבד, תוך שימור על תדמית המוצר והחברה – הרי פרסום באמצעים שאינם כשרים ימזער גם את סיכויי הרווח של השותף.

אסטרטגיות שיווק – הפצת תוכנית השותפים דרך אתר האינטרנט שלך

במידה והשותף מנהל אתר אינטרנט קיים – ניתן לפרסם את הקישור באתר במסגרת המלצה. אם האתר בנוי על פלטפורמת בניית אתרים של לייבסיטי – מה טוב: ניתן להציב טקסט בתחתית האתר או בצידו ולהמליץ על פלטפורמה זו. לדוגמא: “אתר זה נבנה על גבי מערכת בניית האתרים של לייבסיטי. מעוניין לפתוח אתר גם כן? לחץ כאן". באופן זה, אם אתר השותף מצליח להרשים את הגולש, השותף יכול לקבל על כך תגמול כספי משמעותי!במידה והאתר לא נבנה על פלטפורמה זו, עדיין ניתן להמליץ על המוצר על סמך בדיקה או היכרות. לדוגמא, באתר שמהווה בלוג בנושאים טכנולוגיים, ייעוץ תעסוקתי, סיוע בפתיחת עסק, עבודה מהבית וכדומה – ניתן להמליץ על המערכת כמערכת נוחה לבניית אתר ללא ידע טכני – לפרסם קישור, וליהנות מהרווחים.אתרים רבים מפרסמים מוצרים על סמך התנסות אישית או שימוש פרקטי לציבור הקוראים.

אסטרטגיות שיווק – הפצה על סמך קשרים אישיים למעגל החברים הקרוב

לחלקנו, באופן טבעי, יש נוכחות ברשת המבוססת על היכרות אישית עם אנשים. לחלקנו מדובר ברשימת חברים נרחבת בפייסבוק, עבור אחרים – רשימת אנשי קשר על בסיס היכרות עסקית או רשימת אנשי קשר בתוכנת המסרים המיידיים. כולנו כבר יודעים כי המלצה ממכר משמעותה רבה יותר מפרסום ברשת – שיטת פרסום שלמה הקרויה "מפה לאוזן" (WoM) מתבססת על רעיון זה. העיקרון המרכזי הוא שהמלצה בין מכרים, על סמך היכרות אישית, היא חזקה יותר מפרסום רגיל, ובהכרח תהא רלוונטית יותר.בהקשר של תוכנית שותפים, במידה והשותף מכיר אנשים שיכולים להזדקק לשירותי בניית אתר או לשירותים מקיפים לאתר – ניתן להמליץ על מוצרי לייבסיטי ולצרף את הקישור המיוחד. אם פעם היינו אומרים "ותגיד שאני שלחתי אותך", היום מבקשים ללחוץ על קישור השותף.

אסטרטגיות שיווק – הפצה דרך קהילות ופורומים

כחלק מהנוכחות הוירטואלית של רובנו, חלקנו הגדול לוקח חלק בקהילות ופורומים שונים ברשת. בין אם מדובר בפורום חברים על בסיס היכרות מוקדמת (פורום לחברים מהמילואים, לדוגמא) או פורום מקצועי שנותן מענה לגולשים מזדמנים בנושאים טכניים – לגולשים רבים יש מוניטין חיובי וגושפנקא מקצועית. עבור אנשים כאלה – רשת שותפים מהווה הזדמנות לרווח רב ומתן אפשרות ממשית לחברי הקהילה לתגמל את הכותב על ההשקעה הרבה שלו. מכיוון שבעצם ממליצים על מוצר, התגמול של השותף נעשה על ידי החברה ולא המשתמש שקיבל את ההמלצה. מצד שני, המומלץ משלם על המוצר אותו חיפש ומוצא למעשה את מבוקשו. זהו מצב שבו כולם מורווחים, ולמקבל ההמלצה לא יפריע לעבור דרך קישור מסוים ולתגמל את הממליץ, מלפנות לחברה ישירות.בהקשר זה, קיימים ברשת עשרות פורומים העוסקים בבניית אתרים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט, עיצוב אתרים, ייעוץ עסקי, עבודה מהבית, ניהול עסק וכיוצא בזה: המלצה טובה תתגמל גם את הממליץ וגם את המומלץ.

אסטרטגיות שיווק – הפצה ללקוחות תוך מכירת מוצרים

ישנם בעלי מקצוע רבים בשוק הנותנים כבר מענה לצרכים שונים בתחום האינטרנט. לדוגמא: מעצבי אתרים ומקדמי אתרים רבים שמוכרים שירות משלים הקשור לעולם האינטרנט, מנהלי מותג וכיוצא בזה. בעלי מקצוע אלו יכולים לעשות רווח ממשי רב מתוכנית השותפים של לייבסיטי, שכן מדובר במוצר שקל להמליץ עליו והוא כבר קרוב לתחום הפעילות שלהם. לקוח התעניין בעיצוב אתר? ניתן לשלוח לו המלצה על מערכת ניהול התוכן של לייבסיטי ולהמליץ עליה כבעל מקצוע – אם הלקוח ישתכנע, בעל המקצוע יזכה בתגמול נוסף מעבר לעסקה שלו עם הלקוח. אלו הם מצבים בהם קל להמליץ על מוצר, ורובנו כבר היינו במצב כזה, הן מהצד הממליץ והן כמקבל ההמלצה. על רעיון זה מתבססת שיטת המכירה של "מוצרים נוספים בקופה" בסופרמרקטים, תרופות ספציפיות עליהן ממליץ הרופא או תוסף לדלק שעליו ממליץ המתדלק בתחנת הדלק – במידה וכבר הצלחנו לבסס מערכת יחסים של מוכר-קונה, קל להמליץ על מוצר נוסף לטובת עוד פוטנציאל לרווח. ההבדל הוא שבמקרה של תוכנית שותפים, הלקוח לא מרגיש שמנסים למכור לו עוד מוצר – מכיוון שהוא לא משלם סכום נוסף לבעל המקצוע, אלא השותף מרוויח בדרך עקיפה שאינה מהלקוח ישירות.

אסטרטגיות שיווק – פרסום ברשת

לאלו מהקוראים אשר יש להם ניסיון בפרסום ברשת, דרך שיווק זו תקרוץ במיוחד. שיווק ופרסום ממומן באינטרנט הוא תחום חזק מאוד הצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות, עקב היותו רלוונטי, ממוקד ומדוייק – ניתן לקבוע למי תוצג ההודעה, מתי, לאיזה חתך דמוגרפי וכן הלאה. בנוסף, פרסום ברשת משתלם יותר לרוב מכיוון שהתשלום מתבצע על סמך פעולה בלבד – כלומר אין חיוב על חשיפה אלא על פעולה, לפחות ברשתות הפרסום הגדולות דוגמת AdWords.נכון, בדרך זו נדרשת השקעה כלכלית (אם כי, גם זמן שווה לכסף) – אך חשבו לשנייה על החזר ההשקעה (ROI): השותף המפרסם ישלם רק על לחיצות – כלומר, מי שכבר התעניין במודעה – ולכן הסבירות לכך שאותו לוחץ ירכוש גדל משמעותית. מתוך כך, התגמול שהשותף יקבל מרכישת החבילה מכסה את עלויות הפרסום ואף חורג מהן, גם בתחזית הפאסימית ביותר. לכן, קמפיין פרסום שמנוהל בצורה נכונה ואופטימלית יביא איתו רווחים משמעותיים מאוד, שכן על אף ההוצאה – ההכנסות גדלות עקב רלוונטיות הפרסום.

לסיכום, ניתן לציין כי ישנן דרכים רבות לפרסם את קישור השותף ולהרוויח כסף. אנו ממליצים שכל שותף יבחר לעצמו את הדרכים בהן הוא שולט במידה הרבה ביותר וימנף את הכישרון הטבעי וההשקעה הקיימת בתחומים השונים לטובת הפקת רווחים.נצלו את מעמדכם ברשת לטובת הגדלת ההכנסה הפאסיבית ותוכלו להרוויח אלפי ועשרות אלפי שקלים בכל חודש – תוכנית השותפים של לייבסיטי תסייע למנף נוכחות וירטואלית לכסף ממשי!


[ קרא עוד... ]


 


| תוכניות סוכנים מוצלחות || שווק אפיליאט || רשימת תוכניות סוכנים |
  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
ערוצים נוספים:
[ תוכניות סוכנים, אפיליאט | כתיבה שיווקית, קופיריטינג | שיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט | דיוור ורשימת תפוצה | עסקים אונליין | קידום אתרים | רשתות חברתיות ]

למה, למה לא?! - בלוג ההזדמנויות שבאינטרנט: רח' יוניצמן 2, תל-אביב. מיקוד:  6936024. טל. 050-5340003

להצליח באינטרנט! ואללה זה עובד!