simpleWebsite_Design

עיצוב אתרים שונה במהותו מעיצוב גרפי למוצרי דפוס או מוצרי פרסום אחרים. גם בנושא זה צריך להבהיר ולהגדיר מהם צורכי האתר, מטרותיו, קהל הגולשים הפוטנציאלי ועוד. האם זה יהיה אתר תדמיתי או שזהו אתר עם קטלוג מוצרים אלקטרוני שמטרתו העיקרית היא מכירה ישירה.

תוכן זה מכוון לעיצוב אתר שמטרתו שיווקיות ומסחרית ופחות לאתרי מולטימדיה או אתרים שמטרותיהם תדמיתיות בלבד כמו אתרי פלאש או אתרים משולבים באפקטים שמטרתם ליצור רושם ראשוני.

בחרו במערכת המתאימה ביותר למטרות שלכם
בדרך ...
seo_Links

אם הגעתם למאמר זה, כנראה שיש לכם ניסיון וידע בנושא קידום אתרים. במידה וכן, אתם כבר יודעים שיש צורך בעבודה קשה בכדי שהאתר אותו מקדמים יופיע בראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט.

קישורים נכנסים תמיד היו מדד בעל משקל עבור קידום וקביעת ציון הדרוג של דף האתר. אף על פי שבזמן האחרון גוגל פרסמו שפרמטר זה נמדד קצת אחרת, אכן. ובכל זאת, אי אפשר ללא קישורים ואי אפשר בלעדיהם. אבל המצב הוא שכיום יש חשיבות ...
online_Business

הרבה מדברים על זה. הרבה חולמים להגיע לזה. האם זה אפשרי? האם זה מעשי? ואם כן, איך בכלל מתחילים? בואו ננסה לעשות קצת סדר בדברים. במאמר זה אנסה להציג את הנושא בצורה פשוטה וברורה ולהציג הזדמנות אמיתית לעסק מהבית. הזדמנות מעשית ונגישה לכל אחד מאתנו. או יותר נכון, לאלו שמוכנים לקחת אחריות להצלחה שלהם ולהתחיל לפעול.

אני אישית אעיד על כך שזה בהחלט אפשרי. כבר מספר שנים שאני מטייל בעולם ומגשים חלום וכל זאת תוך כדי עבודה. כל ...
internet_Marketing

פעם אהבתי לשבת על המזח בנמל יפו ולדוג. השקט, השלווה וההתמקדות בחכה היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטציה מרגיעה.

מדהים עד כמה תהליך הקידום והשיווק באינטרנט בו אני עוסק מידי יום מזכיר לי את חווית הדייג. צריך חכה, פיתיון, סבלנות והנאה והדגים כבר יבואו... ואם לא? צריך לחשוב מה לא עובד ולעשות שינויים בהתאם. אולי הפיתיון לא מתאים, אולי לא שורצים באזור דגים פוטנציאליים, אולי היד על החכה אינה רגישה מספיק ואינני מושך ברגע הנכון ובחוזק המתאים או ...
homemade_Products

בדרך כלל, אני כותב על ההצלחה של העסק אינטרנטי בהקשר של מוצרי מידע, מוצרים אלקטרוניים, תכניות סוכנים (אפיליאט) או שיווק מוצרים של עסקים אחרים. ומה דעתכם לשווק משהו באמת ייחודי, כיפי ומעניין כמו מוצר מקורי אותו אתם יצרתם. הרבה חולמים לעשות זאת. האם זה אפשרי? האם זה מעשי? ואם כן, איך בכלל מתחילים? איזה מוצרים אנו יכולים לייצר?. אין לנו רעיונות? אנו לא מסוגלים לייצר דבר?

ובכן, יש אינסוף רעיונות שכאלו. בואו ננסה להציג את העניין בצורה פשוטה ...
3
  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
ערוצים נוספים:
[ תוכניות סוכנים, אפיליאט | כתיבה שיווקית, קופיריטינג | שיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט | דיוור ורשימת תפוצה | עסקים אונליין | קידום אתרים | רשתות חברתיות ]

למה, למה לא?! - בלוג ההזדמנויות שבאינטרנט: רח' יוניצמן 2, תל-אביב. מיקוד:  6936024. טל. 050-5340003

להצליח באינטרנט! ואללה זה עובד!