נמצאו 11 תוצאות עבור חיפוש התג : המלצה למערכת דיוור

שלוש שיטות פשוטות לשיווק עסק באינטרנט

מאמר זה פונה לבעלי עסק המעוניינים לשווק ולקדם את השרותים או המוצרים שלהם בעצמם באינטרנט. זה בהחלט אפשרי ואפילו פשוט לביצוע. למי שמתמיד, התוצאות אכן מגיעות. מי יותר ומי פחות. מי מהר ומי לאט יותר. אבל מי שמוכן להשקיע קצת... (קרא עוד...)

כיצד לעשות כסף קטן באינטרנט

תודו. הכותרת מוזרה. לא? כי, את מי זה כבר מעניין לעשות כסף קטן? הרי האינטרנט מלא בהצעות שמציגות בפנינו הזדמנויות לעשות מאות אלפי שקלים ואפילו מיליונים בחודש. כסף גדול אונליין. אז מדוע שמישהו יתעניין בשאלה כיצד לעשות כסף... (קרא עוד...)

כיצד להתחיל עסק אינטרנטי מהבית?

הרבה מדברים על זה. הרבה חולמים להגיע לזה. האם זה אפשרי? האם זה מעשי? ואם כן, איך בכלל מתחילים? בואו ננסה לעשות קצת סדר בדברים. במאמר זה אנסה להציג את הנושא בצורה פשוטה וברורה ולהציג הזדמנות אמיתית לעסק מהבית. הזדמנות מעשית... (קרא עוד...)

הכנסות כסף מהפייסבוק

במשך תקופה די ארוכה, התמודדה בת זוגתי עם השאלה, כיצד להכניס כסף מהאינטרנט. לפני שהיא הצטרפה אלי, היא די הצליחה במכירת בגדי נשים בחנות שמוקמה בקניון גדול. אבל, הרצון שלנו להיות חופשיים מכבלים גיאוגרפיים ולהיות מסוגלים... (קרא עוד...)

כיצד ניתן לעשות כסף מבלוג

ניהול וכתיבת בלוג הינו חלק מהתרבות באינטרנט. רבים מנהלים בלוג. פוליטיקאים, סלבריטאים, אנשי עסקים, סטודנטים וילדים. כל מי שיש לו מה להגיד, יכול לעשות זאת בבלוג. ומסתבר שלכל אחד יש מה להגיד בנושאים שונים ומשונים. לכל אחד... (קרא עוד...)

דיוור אלקטרוני ורשימת תפוצה

רשימת התפוצה או רשימות הדיוור הינם מהנכסים החשובים של המשווקים באינטרנט, באמצעותה שולחים את ההצעות, ההמלצות ובכלל, רשימת התפוצה הינה אחד הערוצים העיקריים בה מתקשרים על הקהל הפוטנציאלי, קהל היעד אליו אנו פונים. אלו... (קרא עוד...)

אפיליאט, תוכניות סוכנים

תוכניות שותפים, Affiliate programs הינם מההזדמנויות האמיתיות לעשיית כסף בהאינטרנט. נכון, ישנם תוכניות רבות שכאלו שהסיכוי להצליח בהם נמוך או אפילו שואף לאפס. אך לאלו שיודעים כיצד לזהות את ההזדמנויות האמיתיות, ערוץ זה בהחלט יכול... (קרא עוד...)

השיווק באינטרנט

שיווק עסק באינטרנט שונה משיווק בערוצי המדיה אחרים, זהו שיווק בעל אופי יותר חברתי בו אלמנט ניהול התקשורת מול הקהל, הינו מהאלמנטים החשובים והבולטים. זהו שיווק בו מתאפשר לנו יותר למקד את הפרסום לקהל מאוד ספציפי ובנוסף, יש... (קרא עוד...)

פרסום באינטרנט

כל עסק זקוק לפרסום, מיתוג, תדמית, יחסי ציבור ושיוק. האינטרנט מלא במקורות בהם ניתן להשתמש בכדי לפרסם עסק. זוהי הזדמנות נגישה בעיקר לעסק קטן או בינוני בעלי תקציבים נמוכים יחסית. ישנם סוגים רבים של אפשרויות פרסום. חלקם בחינם... (קרא עוד...)

עסקים מקוונים

עסק מקוון הינו עסק שברובו מבוסס על האינטרנט. ישנם הזדמנויות רבות לעזרה, למידע, לשיתופי פעולה ומציאת מקורות. מקורות רבים מיועדים בעיקר לקהל העסקים הקטנים והבינוניים. ישנם קבוצות וקהילות מקוונות, ישנם ארגונים שמסייעים.... (קרא עוד...)

רשתות חברתיות

הקדמה הגיע. ואיתה גם הרשתות החברתיות. פיסבוק, גוגל פלוס ויוטיוב הינם מהמובילים ברשימה. אך ישנם עוד רבים וטובים. המשותף לאלו זה ההזדמנות הבלתי רגילה לעסקים לפעול בערוצים אלו ובכך לקדם, ליצור ייחסי ציבור, לגרום לבז ולשווק... (קרא עוד...)


  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
ערוצים נוספים:
[ תוכניות סוכנים, אפיליאט | כתיבה שיווקית, קופיריטינג | שיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט | דיוור ורשימת תפוצה | עסקים אונליין | קידום אתרים | רשתות חברתיות ]

למה, למה לא?! - בלוג ההזדמנויות שבאינטרנט: רח' יוניצמן 2, תל-אביב. מיקוד:  6936024. טל. 050-5340003

להצליח באינטרנט! ואללה זה עובד!